خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

آخ جون بازم سوغاتی

چند روزی میشه که مامی جان به همراه همسر گرامیشان یعنی بابای من رفتن کربلا....البته طاهای کوچولو رو هم که پسر خواهر قهر قهروی من میشه رو هم با خودشون بردن...این آبجی ما انگار نه انگار  پسری داره که به دنیاش آورده....هرکجا مامی اینا برن طاها انگار بچه ی خودشون.....باید همراهشون بره.....هرکی ندونه میگه سر پیری و معرکه گیری...البته بابا جون من انقدر را هم پیر نیست تازه شده پنجاه ساله...مامی جانم که چهل و چند سال بیشتر نداره...

فردا قرارمامان   ساعت پنج صبح برسن...کاش یه جوری میتونستم برم فرودگاه دنبالشون اما نمیشه ساعت 2 صبح تازه میرسن...آقای همسر گناه داره باید صبحش بره سرکار...خسته میشه....فداش بشم الهی....چقدر دلم براش تنگ شد یهویی....

دوتا آبجیای گرامی یک هفته اس هرچی کار دارن ریختن سر من....آخه میگن بچه کوچیک دارن  نمیتونن  بیان کمکم.....اصلنم به فکرشون نمیرسه که من کارمندمو شاید نتونم مرخصی بگیرم......

خوب میگم اشکال نداره در عوض تا چنج شنبه نمیرسن بیان  دیارمون...هرچی سوغاتی خوب هست اول خودم برمیدارم....تازه تهدیدشون کردم اگه برای مهمونی پنج شنبه دیر برسن چیزی نصیبشون نمیشه

خدا جونم شکرت به خاطر همه چیزهایی که بهم دادی مخصوصا آقای همسر.....وای امروز من چقدر دلم براش تنگ میشه هی ....برم برم بهش یه زنگی بزنم.......

نظرات 9 + ارسال نظر

واااای خوش به حالشوووووون
افرییین سپغاتیا رو کش برووپپق

سلام عزیزم...خوش اومدی خوشگله.....چی نفهمیدم چی گفتی خوب

دفتر خاطرات من دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 18:05 http://roozhayman.blogsky.com

ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامرد من از آخر اولم
بزنم لهت کنم هااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خخخ آره اگه میتونی بیا بزن....نه بیا بزنم ببینم چه جوری میخوای بزنی

پرنسسM یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 19:07 http://princes222.mihanblog.com/

سلام.یوهوووووووووووو ابجی جون چه خبرا؟دلم برات تنگ شده بودا..به به سوغاتی کیه که نخواد ایشالا همیشه شاد بمونی.دوستت دارم.می بوسمت

سلام عزیزم.... خوبی گلم....منم دلم برات تنگ شده بود....اه.م سوغاتی رو همه دوست دارن......ممنونم گلم...تو هم همیشه شاد باشی عزیزم.....منم دوست دارم...یه بوس آبدار...ماچ...ماچ....ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

پرنسسM یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 19:03 http://princes222.mihanblog.com/

به صد یلدا الهی زنده باشی / انار وسیب وانگورخورده باشی
اگریلدای دیگرمن نباشم، تو باشی وتو باشی وتو باشی
پیشاپیش یلدات مبارک

یلدات مبارک ابجی جونم

سلام ممنونم عزیزکم...

خدا این آقا طاهار ُ نگه داره واستون :)

خوب میکنی همه خوشگلاشو برا خودت بردار

+ خدا عاقای ِ همسرتو نگه داره برات :-)

سیلام عزیزم...خوفی...ممنونم گلم......اوهوم برداشتم برا خودم
خدا نگهدار تو و عشقتم باشه خانوم گلی

خانوم خونه یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 16:42 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام الهام عزیزم...خوبی خانومی؟
ممنون بابت تسلیت...
قربونت برم خوش اومدی...چقد دیر اومدی...والا....
چشمت روشن بابا و مامانت فردا میرسن و با کلی سوغاتی
کارامون خوب پیش میره تو هم دعامون کن الهام جان...
انشالله تا 2 هفته دیگه تهران

سلام خانوم خونه....خوبی عزیزم...ببخشید واقعا کلی کار داشتم.....شرمنده...دلم برات تنگ شده بود خیلیاوهوم کلی سوغاتی برداشتم مال خودم.....
ان شااالله به سلامتی برین بیان عزیزم........وای تا دو هفته دیگه میری پیش آقای همسر...موفق باشین عزیزم....

vahid یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 15:45 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و عرض ادب و احترام
چشمتون روشن
خوشا به سعادتشون.
در کنار همدیگه برقرار باشید و مسرور

سلام ....خیلی ممنونم.....بله خوش به سعادتشون.....شما هم همیشه خوش باشین در کنار خانواده

دفتر خاطرات من یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 09:54 http://roozhayman.blogsky.com

فقط میگم خبیث
الهی دلم سوخت برات همه کارا انداختن گردنت ازت کار میکشن

اوهوم از بس من ماهم عزیزم.......همه به من تکیه میکنن....اصلا من برا خودم مدیر توانائی هستم

دفتر خاطرات من یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 09:49 http://roozhayman.blogsky.com

اولم عایا؟

اره عزیزم تو همیشه از آخر اولی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.