خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

عشقم تولدت مبارک........

امروز فقط و فقط میخوام از تو بنویسم.........برای تو که عشق تموم زندگی من هستی.....عزیزم تولد28 سالگیت مبارک......الهی من فدای اون چشمای مظلومت بشم که انقدر ماهی تو......خودت خوب میدونی که چقدر دوست دارم......اگه بخوام از اولین سال آشناییمون حساب کنم این هشتمین تولدی که در کنار هم هستیم.....امیدوارم صدتا تولد دیگه هم در کنار هم باشیم....به خوبی و خوشی......

همیشه میگم خدایا کجای زندگیم یه کار خوب کردم که پاداشش شده  این عشق پاک...خدایا کمکم کن که لیاقت تموم خوبی هاشو داشته باشم.....(حالا خودتو لوس نکنیا)

برا فردا کلی برنامه چیده بودم اما تو تموم برنامه هامو ریختی به هم...اومدی گفتی الی برا پنج شنبه جمعه بیا بریم  همون روستائی که گفتی میشه شب اونجا موند.....هم خوشحال شدم هم ناراحت...خوب دوست داشتم برات یه تولد عالی بگیرم....اما جور نشد دیگه...قرار امروز همراه مهدی و خانومش که  برام مثل خواهر میمونه بریم همون روستائی که قرار بود خیلی وقت پیش بریم.....میدونم خوش میگذره ....به سیما گفتم که جمعه تولد محسن چه کار کنم...گفت بیا براش اونجا تولد بگیریم نزاریم خودش بفمه....سخت اما نشدنی هم نیست.....خلاصه قرار شد بریم اونجا  تولد بگیرم......بعد از کلی قرار مدار مادرشوهری زنگ زده میگه عزیزم فردا تولد شوهرت برنامه ریزی کردی یه تولد براش بگیرم.....دلم میخواد برا پسرم تولد بگیرمموندم چی جوابشو بدم...یه دفعه شدم اینجوری دلم نمیخواس ناراحت بشه...با هزار زحمت بهش گفتم ببخشید مامان ....من برا فردا برنامه ریزی کرده بودم اما محسن تموم برنامه های منو ریخت به هم...با دوستش قرار گذاشتن که این دو روز برن روستا.....

مادرشوهری گفت ایراد نداره عزیزم خودتو ناراحت نکن....

بهش گفتم تو رو خدا ببخشید....حالا براش شنبه تولد بگیریم ایراد داره......گفت نه ایراد نداره اما داداشاش نمیتونن بیان راهشون دور...گفتم خوب چه کار کنم...گفت اشکال نداره خودتو اذیت نکن.....حالا تا شنبه......

خلاصه قرار شد شنبه هم یه جشن کوچیک برات بگیریم......



نظرات 9 + ارسال نظر
آرام جمعه 20 آذر 1394 ساعت 11:21 http://tanhakhoda94.mihanblog.com/

سلآم

چند تا از پستها رو که خوندم خیلی خوشم اومد

زندگی سراسر از مهر و وفا وخوشبختی رو واستون از خدا میخوام

سلام عزیزم ممنونم خانوم گلی....خوش اومدی نفس

ربولی حسن کور یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 18:12 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
اینجوری غافلگیر میکنن؟
شما که به همه گفتین!
اینجارو نمیخونن مگه؟

خخخخ سلام جناب دکتر خوب هستین...صفا آوردین.....خوب نشد غافلگیر بشه..خودشم فهمید که نقشه هامو خراب کرد...چرا همیشه آخر شبا میاد اینجا رو میخونه...البته مشغله اش زیاد ....میدونستم نمیرسه بیاد وبلاگ.......

خدا این عشق ِ پآک ُ نگه دار ِ برات :)
تولدشون مبارک.. سایشون تا همیشه بالا سرت باشه الهی...

سلام عزیزم.ممنونم گلم....خیلی ممنونم گلکم....شما هم همیشه در کنار عشقت خوش باشی

دختر همساده یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 10:01 http://zizinet.blog.ir

روستا رفتن عالیه :))

آره محشر من خیلی دوست دارم

پرنسسM جمعه 6 آذر 1394 ساعت 19:50 http://princes222.mihanblog.com/

سلام قربونت برم خوبی خانمی؟همه پستات و خوندم

مادر شوهرت هم نازکش داره ها.خخخخخخ

ایول تولد همسرت مبارک آفرین به تو با برنامه ریزی هات

ایشالا خوش بگذره و

سال های سال کنار هم خوشبخت بمونید

دوستت دارم و می بوسمت عزیزکم

سلام ممنونم عزیزکم...خوبی جیگر طلا...بلا ملا........فدای تو آبجیم بشم..ممنونم عزیزم.....ان شاالله تو هم در کنار عشقت خوشبخت بشی گلکم......
منم دوست دارم میبوسمت

نگار پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 18:43 http://negar-alireza.blog.ir/

سلاااااااااام الی جون


تفلد تفلد تفلد شوهر الی مبالککککککککک


ایشالله100000ساله شه و سایش رو سرش همیشه



عشقتون پایدار گلی


خوش بگذره

مبارک مبارک تولدش مبارک....ممنونم گلکم...عزیز منی تو دختر خوب.....
عشق شما هم پایدار باشه خانوم خوشگله

خانوم خونه پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 12:25 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام الهام جونم...به به تولد همسریت مبارککککککککککککککککککککککککککک . . .
تولد اقای خونه 5 آدر یعنی امروز...که من دیروز توو وب مطلب نوشتم
ان شالله یه تولد خوشجل واسش میگیرین عزیزدلم...
6 اذرتولد مامانمه
13 اذر تولد ابجیمه
همه اذرنننننننننننننننننننننننننن
اوهو مادرشوهر...سالای قبل هم واسه همسریت مگه تولد میگرفت؟
ان شالله بهتون خوش بگذره الهام جونییییییییی

سلام عزیزم....اااااااااا تولد آقای خونه اس چه تفاهمی....ببخشید وقت نکردم بیام سر بزنم الان میام......آخی الهی تولد مامی جان مبارک.......
تولد آبجی جان مبارک......
یه دست و هورا برا هرچی آذر ماهی...که واقعا ماه هستن.....
آره عزیزم کلن مادرشوهری به این چیزا خیلی اهمیت میده تازه کادو هم یه چیز توپ میخره......
ممنونم گلم.....ان شااله باهم بریم سفر کربلا....

اا پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 10:07

کتاب آخرالزمان خانواده " تمدن بچه ننه " تالیف استاد علی اکبر خانجانی در اینترنت منتشر شده است.
--------------------
دانلود رایگان است.

اا پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 10:04

کتاب آخرالزمان خانواده " تمدن بچه ننه " تالیف استاد علی اکبر خانجانی در اینترنت منتشر شده است.
--------------------
دانلود رایگان است.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.