خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

معذرت دوستان

این چند وقت دلم خیلی برا اینجا تنگ شده بود...اما نمیدونم چرا انقده بی حال  هستم.....امسال به خاطر شرایطی که داشتم نتونستم خونه تکونی کنم......بیچاره آقای همسر خیلی مراعات حال منو میکنه ............

این چند وقت نتونستم به خونه زندگیمو آقای همسر برسم....کلن زندگیم ریخته به هم....آقای همسر هم بهم میگم الی حرص نخور حالا یه سال خونه تکونی نداشته باشیم اشکال نداره که.....دلم براش میسوزه....وقتی بهش نگاه میکنم به خاطر مظلومیتش دلم یه جوری میشه...آخه خیلی ماهه.... من حتی این چند وقت نتونستم غذا درست و حسابی براش درست کنم اما اون انقدر آقاس که دم نمیزنه و همه اش با روی خوش باهام رفتار میکنه....

عزیزم....بابت تموم خوبی هات ازت ممنونم.....خودم میدونم که این چند وقت خیلی کوتاهی در حقت کردم....خودمم عذاب وجدان دارم.....خسته از سرکار میایی هیچی خونه درست نیستببخشید ان شاالله جبران کنم......

قربون اون دل مهربونت بشم....خدا کنه نی نیمون همه چیش مثل تو بشه...خودت خوب میدونس چقدر دوست دارم....ممنونم که همیشه حواست به همه چیز هست و انقدر هوامو داری.....

خدا جونم خودت مواظب آقای همسر باش......

شکرت خدا جونم


نظرات 7 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 11:58 http://roozhayman.blogsky.com

سلام مامان بابا خاله جونم
امروز روز اخر سال 94 هم هست امیدوارم سال خوبی داشته باشین در کنار نی نی خوشجلتون
عیدت هم مبارک پیشاپیش

ممنونم سحر جونم... تو هم سال خوبی داشته باشی.... عزیزم... خدا بابا و مامان رو برات حفظ کنه بهشون سلامتی بده.... سالی پر از شادی داشته باشی عشقم

پونه پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 01:51 http://www.palviz-poone64.blog.ir

عزیییز دلم اینا عادیه ادم تو این شرایط افسرده میشه یکم
ایشاللللللللله این نی نی رو لبات و پر خنده کنه

سیلام خوفی... نه افسرده نیستم... فقط تنبل شدم خیلی.. خخخخ... آخی فدای نی نی بشم من.... سال خوبی داشته باشه عزیزم

نگار چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 17:41 http://negar-alireza.blog.ir/

ای جونم مامان الی بیحوصله

خدا نگه داره آقایی مهربونتو

عشقتون زیاد و زیادتر الی

سال دیگه خونه تکونیتو با جیگر خاله انجام بده

سیلام نگاری جونم... ممنونم عزیزم... ان شاالله دلت همیشه از مهر پر باشه. لبت خندون.... سال خوبی داشته باشی در پناه حق

ربولی حسن کور چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 13:19 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
سال نو پیشاپیش مبارک

سلام دکتر جان... سال نو شما و خانواده اتونم هم مبارک.. سال خوبی داشته باشین....

فهیمه ی علیرضا.. سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 23:52

حالا دیگه امسال بآر ِ شیشه داری بیخیال ِ خونه تکونی دختر...

+ همیشه ب شادی عزیزم...

آخی فهمیه. جونم خوبی عزیزم... آخه خونه ام خیلی ریخته به هم.. اصلا حال ندارم جم کنم.. باید کمر همت رو ببندم

سایت دانلود فیلم سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 11:23 http://www.28serialbaran.org/

عالی

vahid سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 11:23 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و روز بخیر
امیدوارم روزهاتون پر از یاد خدا باشه
خونه تکونی دل مهمه
خدا عاقای همسرو برای شما و نی نیتون حفظ کنه

سلام و درود..... بله درسته..... شما هم سال خوب و خوشی داشته باشین در کنار خانواده.... عاقای همسر بهترین بابای دنیا میشه..... ان شاالله همیشه خدا حافظش باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.