خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

خلال دندون مدل جدید

سیب قرمزه تو بشقابه چه چشمکی بهم میزنه...هی میگه بیا منو بخور...بیا منو بخور...داره با چشاش التماسم میکنه.....روش رو زمین نندازم.......آخ جون چه خوشمزه اس....

داشتم تو دفتر کامنت ها رو جواب میدادم که چشمم خورد به سیب قرمز خوشرنگ  تو پیش دستی....نفهمیدم کی ورش داشتم و گازش زدم....اخه داشتم با دوست جونیام کل کل میکردم.....این بتول هم امروز با چماقش میخواد ما رو مامی کنه

انقدر  داشت بهم خوش میگذشت که نفهمیدم اصلا تو دفتر محل کارم هستم....اینجا هم که پرنده پر نمیزنه....بهتر در عوض منم به تفریحم میرسم....

وا پس سیب قشنگ کو......من کی خوردمش که خودم نفهمیدم.....این چیه دیگه....نگاه کردم تو دستم دیدم از سیب قشنگه فقط چوب سرش باقی مونده که اونم داشت برام نقش خلال دندون رو بازی میکرد....تازه نزدیک بود اونو هم قورتش بدم.....اوف الان تو معدم دونه های سیب شروع به رشد میکنن....حالا خوب کرم نداشت....

امروز....روز خوبی بود برام......

خدایا شکرت....به خاطره تموم خنده هام.....

نظرات 8 + ارسال نظر
delaram شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 09:56

قربون خنده هات بشم من آبجی جان

پونه پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 15:30

من تنها چیزی ک باهاش شوخی ندارم سیب سبزه عین اسب میخورم

اوهوم سیب سبز که بود چوبشم خورده بودم...از اون آبدارا و ترش و ملس ها....

فاطمه دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 20:44 http://taghdireman.mihanblog.com/

منم بعضی وقتا این جوری میشم.


من لینکت کردم عزیزم.

سلام عزیزم....ممنونم گلم......شما هم لینکی.....

دفتر خاطرات من دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 12:24 http://roozhayman.blogsky.com

خانومی با الی قدم هردوتون به روی چشم
خوشحال میشم بیایین

حاما حتما میاییم بزار هوا خوب بشه میام پیش بتول جونمون....خخخخخ

دفتر خاطرات من دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 12:23 http://roozhayman.blogsky.com

جووووووووووووووووووون من سیبامون تموم شد میام پیشت
جای نی نی سیب میاری
محسن خان وضع مالیت خوب میشه ازین بعدتحریم ها برداشتن سیب های الی صادر کن

خخخخخ شیطون بلا.......اوهوم بیا پیشمون.....
آره والا الان که کسادی اومده پول نداریم....من سیبامو به خودی میفروشم تولید ملی شعار ماس...سیبای الی افتخار ماس.......

خانوم خونه دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 11:54 http://www.ganje-man.mihanblog.com

خدا بتولو واسمون نگه داره....گناه داره سحر بابا...بسه اینقده اذیت نکن بچمو
الهی که همیشه بهت خوش بگذره و بخندی الهام جونی....
نوش جونت سیب...خوبه باز متوجه شدی و حداقل چوبه سرشو نخوردی...حواس هم که نداری بدتر از من خانومی...
والا خوبه کرم نداشت....بعدشم از کجا میدونی نداشت شاید اون توو بود تو ندیدی...شاید اصلا خوشمزگیش به خاطر وجود کرمها بود الی

سیلام.....اوف منو سحر هر روز به جون هم میوفیتم برامون عادی شده؟؟؟؟مگه نه سحر جونی .....
ممنونم عزیزم....الهی تو هم همیشه بخندی....یه جم سه نفره باشیم باهم کلی بخندیم.....بیا یه سفر بریم پیش سحر موافقی؟؟؟؟؟؟
از کجا معلوم فکر کنم آخرش چوب سرش رو خوردم.....
اوهوم کرم پروتئین داره چه اشکال داره این همه چینیا میخورن ...حالا یه بارم ما خوردیم.....اوهوم خیلی لذیذ بود تازه روغن هن پس میداد.....

دفتر خاطرات من دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 11:49 http://roozhayman.blogsky.com

بازم مرررررررررررررض
مرررررررررررررررررررررررررررض
کوفتت نشه چقدر خندیدم

خخخخخ الهی قربون مرضضضضضضضضضضضضضضضضضضضض گفتنات بشم من.....جووووووووووووووووننن.......
اوهوم کلم امروز کلی سه تایی خندیدیم......

دفتر خاطرات من دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 11:43 http://roozhayman.blogsky.com

بتولو مرررررررررررررررررررررررض خنده:

خخخخخخخخخخخخخخخ خوشت اومده انگار از اسمت.....ای جان بتولی منو نیگا چه میخنده...آخی عجیجم.....فدای خنده هات......با اون چشای بابا قوریت الان تصورت میکنم چه بهت میاد.....اسمت....
عزیزم شوخی .....شوخییییییییییییییی....قربونت برم من....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.