خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

سلام برمحرم

امسال محرم برام حال و هوای خاصی داره..نمیدونم چه جوری توصیفش کنم اما یه حس  خاصی دارم.....دیشب  تلوزیون داشت تعویض پرچم گنبد امام حسین (ع) رو نشون میداد....پرچم عزا رو داشتن نصب میکردن.....اشک تو چشمام جم شد...دلم برای حرمش پر میکشید...

فکر کنم حال و هوام به خاطر اینکه امسال سال تحویل رو همراه با آقای همسر تو حرم آقا امام حسین شروع کردیم.....الان درکش برام واقعی تر شده.....جای جای کربلا تو ذهنم هست...میتونم تصویرشو خیلی خوب ببینم....

آقای همسر بهم قول داده اگه امام حسین طلبید برا سال تحویل بریم  دوباره کربلا......

دوستان تو این روزها هرکجا بودین و هرچقدر دلتون شکست و اشک مهمون دلاتون شد ...دعا برای سلامتی و ظهور آقامون..مولامون امام زمان یادتون نره.....

نظرات 9 + ارسال نظر
r@min پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 12:44 http://sayehayesefid2015.mihanblog.com/

شب های ملال آور پاییز است / هنگام غزل های غم انگیز است
گویی همه غم های جهان امشب / در زاری این بارش یکریز است

سلام خوش اومدین؟؟؟؟؟ممنونم از حضورتون....بهتون سر میزنم

r@min پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 12:43 http://sayehayesefid2015.mihanblog.com/

پاییز زیبا و عروس فصل هاست
برگ ریزان درخت و خواب ناز غنچه هاست
خش خش برگ و نسیم باد را بی انتهاست
هرچه خواهی آرزو کن ُ فصل فصل قصه هاست . . .

سلام ..ممنونم از حضور گرمتون....

انشالله کــهـ بار َم تو کربلآ سالتون تحویل میشه :)

+ اللهم عجل لولیک الفرج ♥

سلام...منونم عزیزم...تجربه عالی بود...خدا کنه بازم قسمتمون بشه...قسمت شما هم بشه....

دفتر خاطرات من شنبه 25 مهر 1394 ساعت 09:22 http://roozhayman.blogsky.com

برای سانی
سانی جونم مگه نمیدونی این الی تو شهر اخوندا هست از 19 سالگی دست به یقه این اخوندا شده پول بهش داده براش شب روز دعا ثنا کرده تا این اقای همسر رو تور کرده
کلی جادو جنبل کرده تا اقای همسر خاطر خواش شده
وگرنه اقای همسر که بچه سر به زیر نگاه کفش خانوما میکنه تنها خلافش اینه که لباس اخوندا بپوشه
این الی هست برگ چغندر نیس که

خخخخخخ
میگم تو این چیز هارو از کجا میدونی..کاملا درست گفتی...روز و شب دعا کردم..تا خدا عشقمو بهم داد....آخه ارزش دعا رو هم داشت......تازه به زور هم متوسل شدم.....
خخخخ کاملا درست عزیزم.....آقای همسر چشش فقط کف زمین رو میبینی ...حالا برو ببین من چه کارا کردم که چشش منو دید و تا ابدم فقط منو میبینه..خخخخخخخ
عزیزم هیچ عیب نداره آدم اگه برا خوشبختیش از این کارا بکنه......کلی دعا و ثنا تو مفاتیح هست برید پیدا کنید.....

دفتر خاطرات من شنبه 25 مهر 1394 ساعت 09:07 http://roozhayman.blogsky.com

سلام خوبی عزیزم
خوش بحالتون چه جای قشنگی بودین تحویل سال دلم خواست
عزاداریهات قبول باشه

سلام گلم...
بله خیلی خیلی جای خوبی بودیم...
امیدوارم تو هم ازدواج کنی با آقاتون ماه عسل برین کربلا.....

خانوم خونه پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 16:56 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام الهام خانومی...خوبی عزیزم؟
فدای خودتو دلتمنم بدجور دلم کربلا میخواد...یعنی از ته دلم دوس دارم یه بار بریم کربلا...آخ خدا ای کاش قسمتمون بشه...
عزیزدلم تو هم واسه من و آقای خونه دعا کن...
حتما دعاتون میکنیم...عزیزدلی

سلام خانومی ممنوم عزیزم..چشم حتما دعا میکنم.....امیدوارم هرچه زودتر قسمتت بشه با آقیا خونه برید کربلا خیلی حال و هوای خوبی داره اونجا اصلا قابل وصف نیست....
برم حرم حضرت معصومه برات دعا میکنم گلم.....
فدای تو بشم من....

sani پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 12:02 http://mrsupset.blogsky.com/

آقا کمک کجا قالب ِ بلاگفا رو به بلاگ اسکای تبدیل میکنن من نتو زیر و رو کردم نبود :/

سلام عزیزم....شرمنده من تو این چیزا وارد نیستم....عزیزم....بزن سرچ کن تو گوگل شاید باشه...مثلا بزن تبدیل قالب بلاگفا به بلاگ اسکای

sani پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 11:39 http://mrsupset.blogsky.com/

ای جانم ان شالله که سال تحویلُ کربلایین :) :*

سلام ممنونم عزیزم....ان شااله قسمت خودت بشه با آقاتون برین کربلا...

sani پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 11:38 http://mrsupset.blogsky.com/

ای جان چقدر قشنگ :) دوست نشدین؟ یعنی هرچی بخوایمُ خدا میده بهمون؟ الی تو این شرایطِ کثیف جامعه مون پاک بودنُ و شوهر پاک داشتن خیلی مهمه و البته سخته. من از خدا میخوام. یعنی واقعا میده؟ همونی که میخوام ُ ؟

سلام عزیزم....خانومی چرا نده.....گلم به من داد بو تو هم حتما میده.....آره تو این شرایط جامعه پاک موندن خیلی سخت...اما گلم تا خدا هست امیدم هست...تو از ته ته ته ته دلت ازش بخواه بهت میده...کی گفته نمیده...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.