خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

مامان خوبم....

یه چند روزی میشه که مامان و بابا اومدن خونمون...بابا دیروز کار داشت رفت دیارمون اما مامان رو نگه داشتم آخه حالش زیاد به جا نبود به خاطر فوت پسرخاله ام خیلی ناراحت....دیروز وقتی  از سرکار رفتم خونه دیدم مامان همه جارو برام تمییز کرده...یه خونه تکونی اساسی...با اینکه خونه ام تمییز بود...اما مامان همه چی رو دوباره تمییز کردبرام.....بهش گفتم چرا خودتو خسته کردی ...خودم میومدم تمییز میکردم...گفت توکه میدونی من نمیتونم یه جا بیکار بشینم خودمو سرگرم کردم تا تو بیایی.....با خودم گفتم واقعا چقدر تمییزکردن مامان با من فرق داره....یه ذوقی کردم که نگو....اگه خواهرام بفهمن کله امو میکنن....به حساب مامان اومده اینجا تا روحیه اش باز بشه نه اینکه کار کنه برا من....خوب چه کارکنم منکه نمیخواستم مامان برام خونه تکونی کنه....ولی چقدر خوب شده خونه....شب آقا همسر اومدم دعوام کرد...که چرا گذاشتی مامان خونه تکونی بکنه...مامان بهش گفت من خودم خواستم  تا سرگرم باشم و فکرو خیال نکنم.....

در عوض شب مامان رو بردیم بیرون کلی خوش گذروندیم....مامان گفت واقعا روحیه ام باز شد.دستتون درد نکنه.....


نظرات 18 + ارسال نظر
داداش حبیب جمعه 3 مهر 1394 ساعت 23:11 http://notebook1367.mihanblog.com/

آآآآآآآآآآآآپ کردم تشریف بیارید ممنونم از حضور شما

سلام چشم حتما

مهسا پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 16:45 http://sarneveshtehman.blogfa.com

سلام عزیزم... اخی.. مامان من هم انجوری..بیکار نمی مونه همش کار... بعد هم می گه اینجوری راحتم. بیکار بمونم فکر و خیال می کنم.
خدا حفضشون کنه مامانامون رو.

سلام مهسا جونم خوفی؟؟؟خوش اومدی صفا آوردی....آره همه مامانا همینجوری هستن مثل ما نسل جدیدیا نسیتن که تنبل باشیم...البته تنبل نه ...سرمون یه کم شلوغه...خخخخ

توت پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 15:43 http://pasazvesal.blogsky.com

همه مامان ها اینطورین!! همینقدر مهربون...

vahid پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 00:53 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

با سلام و عرض ادب
عیدتان مبارک.
اینشالله که در کنار خانواده محترمتان همیشه مستدام باشید.
قلبتان مملو از عشق یزدان

سلام عید شما هم مبارک..ممنونم بابت دعای قشنگتون...همین دعا رو برای خودتون ارزو دارم

مریم چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 13:46

گالری فعالیت نمیکنه

آهان بله

خانوم خونه چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 12:45 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام الهام مهربونم...خوبی خانومی؟
ممنون بابت کامنت پرمهرت...منم حتما دعاتون میکنم...
نمی خوای آپ کنی عزیزم؟

سلام عزیزم.....خوفی گلم؟؟؟؟مرسی بابت دعات....چرا گلم آپ میکنم اما ایندفعه برا سالگرد ازدواجمون مینویسم...چند روز دیگه اس...

سلام.. ممنون :)
هعی...الی جون ، با اینکه حآلا حالا هآ دستمون ب ِ جآیی بند نیست ولی فقط میتونم بگم انشآلله...

ممنون از دعآی ِ قشنگت :♥:

مریم چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 10:31

عید تو هم مبارک رمز چی؟

ممنونم گلم عزیزم رمز گالریتو میخوام

خآنوم ِ آقای ِ مهندس :"> سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 12:58 http://goby-f-94.mihanblog.com/

فدای‌ ِ تو الی ِ مهربونم

عزیزمی....ممنونم از حضورت گلم... خوشحال شدم گلم....خدا نگهدار شما و عشقت باشه

خآنوم ِ آقای ِ مهندس :"> سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 12:54 http://goby-f-94.mihanblog.com/

مآمآن است دیگر
خدا نگهشون داره براتون..
فوت ِ پسرخالتم تسلیت میگم الی جون :(

سلام. ممنونم عزیزم. خدا نگهدار همه مامانا باشه... مامانا گنج ما هستن

ربولی حسن کور سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 00:50 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
مادره دیگه

سلام رسیدنتون بخیر....بله مادرها نمونه بارز خوبی ها هستن...خدا نگهدار همه ی مادرا باشه

خانوم خونه دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 15:52 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام الهام عزیزم...ممنون بابت کامنتات...خیلی خوشحال میشم می بینم با صبر و حوصله قشنگ میخوندی و کامنت میزاری...
الهام بعضی وقتا ادم از نزدیکتریناش ناراحت میشه...خیلی نزدیک...ازونایی که هیچ توقعی نداری ازشون ولی رهمش با حرفاشون اذیتت میکنن...

سلام عزیزم....خواهش میکنم من تموم دوستامو دوست دارم و براشون ارزش قائل هستم....عزیزم همیشه همینجوری درست میگی گاهی آدم از نزدیکترین کسش ضربه میخوره منم این تجربه ی تلخ رو داشتم...دیشب یکی از نزدیکترین دوستام که در حقم بدی کرده بود داشت ازم حلالیت میطلبید....با خودم گفتم بازم خوب که داره حلالیت میطلبه....بخشیدمش اما گاهی کاراش و حرفهاش که تو ذهنم میاد آزارم میده

ای جان چ مامان مهربونی خدا حفظشون کنه

سلام عزیزم...اره مامانم مهربون...البته تموم مامانا مهربون هستن...خدا نگهدارشون باشه

دوست داشتن فقط ب حرف نیست ب عمله
مسعود بعد ازب به دست آوردن من فقط دیگه حرف زده
وقتی ب روش اوردم ک کادوم و استقاده کن دیگه باید استفاده کنه
در قبال اون که میگه جلفه چی میگی!؟؟؟
تفاوت من و مسعود آینه که من هنوز ی دختربیست ساله پر شور و هیجانم اون ی پسر بیست و نه ساله ی پخته بدون هیجان :|
حتی وقتی پیششمم اینو ثابت کرده
مسعود تغییر کرده
و تنها ناراحتیش نداشتن پول برا خوشبختیه منه
در صورتی ک هیچوقت از بودن پول تو زندگیم خوشبخت نبودم

پونه جون این مسائل چیز مهمی تو زندگی نیست...هر شوهری آرزو داره خانومش در رفاه باشه...گاهی برای جور کردن رفاه خانواده انقده درگیر میشن که یادشون میره در کنار رفاه خانوما به توجه هم نیاز دارن...این مسئله رو باید ما خانوما یادشون بندازیم...از ترفند های زنونه ات استفاده کن....

علی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 08:33 http://www.ghooyesabokbar.blogfa.com

ببین خونه چی بوده که بعد از تمیز و مرتب‌کردن مامان کلی ذوق کردی ها!!!!! خخخخخخخخخخخ
شوخی کردم. خدا ایشالا مادرتون رو براتون نگه داره. اما بد نیست این چن روزی که پیش شماست یکی دو روز مرخصی بگیرین و پیشش باشین. اینجوری شایسته‌تره.

خونه ام تمییز بود....اصلا من از این عادتا ندارم که خونه کثیف بمونه آقای همسر ار کثیفی بدش میاد....اما چون مهمون داشتیم روز قبلش خونه به هم ریخته شده بود.....آره خیلی ذوق کردم...کیف داد...
خوب منم دوست داشتم که مرخصی بگیرم بیام پیش مامانم بمونم کی که بدش بیاد اما بهم مرخصی ندادن...تازه مامانم تنها نیس میره پیش مادرشوهرم

داداش حبیب یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 22:51 http://notebook1367.mihanblog.com/

با سلام خدمت شما دوست عزیزم ممنونم لطف کردید و تشریف اوردید به وبم و ممنونم بابت کامنتهای قشنگتون .. خیلی خوشحال شدم که شنیدم شما هم قبلا شعر میگفتید باز هم ممنونم من شما رو لینک کردم راستی این پست شما رو خودنم به به دست مادرتون درد نکنه ایشا هزار ساله بشن و همین طور همسر شما و همین طور شما ایشا ایشا

سلام برادر حبیب ممنونم از حضورتون.....ان شااله خدا همه مادرا رو حفظ بکنه....آره قبلا شعر میگفتم اما الان حسش نیست....بازم تشکراز دعاتون

دفتر خاطرات من یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 19:54 http://roozhayman.blogsky.com

الهی عزیزم خوب حق داره مامانت بچه خواهرش بوده باید
ناراحت باشه .
مامانا همشون مثل هم هستن بیکار نمیتونن بشینن
مادری من واااای اینقدر وسواسی هست هر چی میگم خودت خسته نکن از رو حوصله کارا انجام میدیم به خرجش نمره.
دست مامان جونتم دردنکنه خونتو تمیز کرد ..
اینم از طرف من برا مامانت

آره خیلی ناراحت....آره همه مامانا بهتر ما دخترا میتونن به خونه زندگی برسن...نمیدونم چرا تمیز کردن ما با اونا انقده فرق داره....مرسی گلم بابت بوس....به افتخار هرچی مامان یه دست و یا هورا....

خانوم خونه یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 15:20

سلام عزیزم....خوبی؟
همه مامانا واقعا ماهن....الهی که سایه مادر و پدرا همیشه رو سرمون باشه

سلام عزیزم...ممنونم ...بله همه مامانا ماه هستن خدا همه اشونو حفظ کنه....خدا سایه پدر مادر شما رو هم همیشه بالا سرتون نگه داره.....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.