خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

ساعت کاری...

تو ماه رمضون ساعت کاری بیشتر ارگانها عوض شده....

متاسفانه ما باید به همون روال قبل بریم سرکار...

همسری ساعت ده میره سرکار...وقتی صبح بیدار میشم اون با خیال راحت خوابیده...

با یه حسرتی بهش نگاه میکنم که نگو.....

بهش میگم دلت میاد دیرتر از من میری سرکار..میگه آره نمیدونی چقدر لذت بخش تا ده بخوابی...

این بدجنسی...من شبا باید سحری درست کنم...وهی مواظب باشم که خواب نمونیم واون با خیال راحت خوابیده..

حالا من سحری نخورم اشکال نداره اما همسری خیلی شکمو تا شب گشنه اش میشه...

خلاصه تا ساعت4بیدارهستم...صبحم که 8سرکارم..تازه وقتی هم سرکارم همش باید به آقا بزنگم که خوابش نبره...

اما با همه این حرفا ماه رمضون رو خیلی دوست دارم مخصوصاسحری خوردن درکنارهمسری و شنیدن دعای سحر...

خدایا ماه رمضون سال آینده رو هم نصیبمون کن....الهی آمین...



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.