خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

امروز عصر قرار به خاطر یه موضوعی بری دکتر خیلی استرس دارم....خدا کنه که مشکلی نباشه.....

عزیزم به خدا من از زندگیم خیلی راضی هستم....درست که اولش با یه کمی سختی و حرف وحدیث ازدواج کردیم اما در عوض الان ببین چه زندگی قشنگی داریم....

درست به خاطر اون موضوع نگرانیم و استرس داریم اما دوست ندارم اون جریان باعث  بشه زندگیمون از روال خودش خارج بشه....دوست دارم هر لحظه که درکنار هم هستیم برامون بشه یه خاطره تو آینده ...نمیخوام روزی فرا برسه که حسرت اینو بخوریم که چرا تو لحظه ای که میتونستیم شاد باشیم غم به دلمون راه دادیمو ....

وحسرت به دل بمونیم......

من دلم خیلی روشن....خدا بزرگ همونجور که همیشه پشت  و پناه زندگیمون بوده الانم خودش هواسش به زندگیمون هست....

از کجا معلوم شاید این جریانم خودش یه جور امتحان.....

بیا باهم کاریم کنیم که از این امتحان سربلند بیرون بیاییم....

دیگه اینجوری نباش....

این حالتت منو میترسنه...تو که خوب میدونی من چقدر به اینجور چیزا حساسم و دلم زود میلرزه....

من یه شونه ای قوی میخوام.... یه پناهگاه محکم که هرچیم طوفان زندگیمون شدید بود نتونه اونو از پا در بیاره....درست مثل همیشه....

ببخشید که این  چند وقت ازت غافل بودم و بهت گیر الکی میدادم....آخه دست خودم نیست تو رو که اینجوری میبینم حال خودمم بدتر میشه......

نظرات 4 + ارسال نظر
maryam.k دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 12:59 http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

جه خبر عزیزم؟؟؟خوب هستید ایشالا؟؟؟

اره گلم...تو خوبی؟؟؟؟یک ساعت دیگه خونه هستم....

maryam.k یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 08:55 http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

فداتشم عزیزم جیگر خودتو شعرتو...
ایشالا که دیگه جز لبخند جیزی رو لباتون نیاد عشقم...
خخخخخخخخخخخ ایشالا حتما باید بیای...
راستی از دیروز انلاین نشدیا
بیا منتظر خبرای خوشم عشقم زود انلاین شو...

قربون برم خواهرمو....ببخشید حوصله نداشتم

نوعروس یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 01:29 http://delyareman.blogfa.com

سلام عزیزم
دقیقا نفهمیدم موضوع از چ قراره ولی ایشاالله ک خدا پشت و پناهتون باشه و کمکمتون کنه

maryam.k شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 12:01 http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

سلام عشقم الهی من فدای دل پاکت بشم ناناز من...
مطمئنم جیزی نیست توکلت بخدا...
خدا خودش دستتون رو بگیره...
خوشبختیت ارزومه خاهرجونم خودت که میدونی جقد دوستدارم...
پس توروخدا مراقب خودتو اقاتون باش...
دوستدارم الهام جونم ایشالا خدا خودش پناهگاه خودتو اقای همسر باشه...آمین...میسپارمت دست خدا

ممنونممممممممممممممممممم عزیزم...
یه شعر برات بخونم.....
تو خوشگلی تو ماهی فدات بشم الهی....
دعا کن برام مشکلم حل بشه که انقدر آقای همسر ناراحت نباشه....
منم خیلی دوست دارم مریمی.....
ان شااله زودتر عروس شی خودم بیام عروسیت کیل بکشم برات....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.