خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

نمیدونم چرا چند روز که نسبت بهت حساس شدم....ببخشید که انقدر بهت گیر میدم....

آخه دوست دارم بیشتر پیش هم باشیم...دوست ندارم به هیچ کسی غیر خودم محبت کنی واین شامل دوستاتم میشه(البته بحث مامانت جداس)

میدونم دارم اذیتت میکنم واین آخر خودخواهی اما چه کار کنم دست خودم نیست...وقتی بهم زنگ میزنی میگی  پیش فلان دوستت هستی  ونگران نباشم میخوام از حسودی خودمو خفه کنم....با خودم میگم به جایی اینکه بیاد خونه رفته پیش دوستش ....

میدونم همینجوری که من دوست دارم یکمی از وقتمو با دوستام باشم تو هم نیاز داری که با هم جنس خودت باشی...اما ببخش منو  یه کم غیر منطقی شدم...میدونم ناراحتت میکنم...عزیزم ...عشقم....تو خودت خوب میدونی چقدر دوست دارم...من نمی خوام اذیتت کنم ...سعی میکنم خودخواه نباشم....بهت قول میدم...

خدایا خودت مواظبش باش....

نظرات 2 + ارسال نظر
maryam.k سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 15:01 http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

اخی جه حسودی زیبایی

maryam.k دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 16:53 http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

سلام عزیزم...
مادرشوهرت بسیار خوشبخته که تو عروسشی گل خانم...
یکم بذا راحت باشه مردا و زنا باید با دوستاشونم بگردن تا بیشتر احساس خوشبختی کنن...
ایشالا خدا حفظ کنه عشق پاکتون رو...

ممنونم عزیزم .....
چه کار کنم تازگیا حسود شدم.....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.