خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

نی نی عجول

دوست جونیا سلامممممممممممممممممم....ببخشید بابت تاخیر......دیگه سرم شلوغه با نی نی ام.......

چند روز پیش همراه آقای همسر رفتیم تا اولین سونوگرافی نی نی مونو انجام بدیم......وای که چقدر استرس داشتم....هم استرس هم اینکه ته لم ضعف میرفت برای این اولین ها.......تا نوبتم بشه قلبم اومد تو دهنم......وقتی رفتم تو اتاق سونو....قبل من یه خانومی اومده بود تا بفهمه نی نی اش دختر یا پسر.....که نی نی اش پسر بود.......خانومه وقتی  اومد بیرون  صورتش اینجوری بودمعلوم بود که نی نی پسر موخواد......بعدش نوبت من شد.....قلبم تند تند میزد...آخه قبل از اینکه بیام سونوگرافی همه بهم میگفتن داری زود میری الان هنوز قلب بچه ات تشکلیل نشده.....منم میگفتم آخه دکترم گفته الان برو....خلاصه توکل بر خدا کردمو .....پیش به سوی دیدن نی نی.....همه اش میترسیدم نکنه مشکلی داشته باشم....اخه چند وقت پیش دوستم باردار شد.....وقتی رفت سونوگرافی ...بهش گفتن که بچه ای وجود نداره....یا زود اومدی یا اینکه بارداری به قول خودشون پوچ داری...خیلی روحیه اش ریخت به هم......الانم منتظر تا چند روز بگذره دوباره بره سونوگرافی.....همه اش تو فکرو خیال بودم که خانوم دکتر بهم گفت.....اینم نی نی شما.....قلبش تشکلیل شده همه چیزشم نرمال....خلاصه یه نفس راحت کشیدم.....دکتر بهم گفت با اینکه سن نی نی ات کم اما قلبش خیلی زود تشکیل شده.....

خیلی خیلی خوشحال شدم...انگار دنیا رو بهم دادن......

از خوشی نمیدونستم چه کار بکنم.....سریع رفتم پیش بابا جونش و خیالشو راحت کردم....آقای همسر وقتی فهمید قلب نی نی مون تشکیل شده و همه چیش خوب ....انگار دنیا رو بهش دادن.....تو دلم از خدا برای داشتن این لحظه های شیرین تشکر کردم....

خلاصه اینکه این دونه برنج ما که الان شده .....بادوم کوچولو.......خیلی عجوله......عین مامی جونش میمونه...زرنگ و عجول

خدایا شکرت به خاطره تموم چیزایی که بهم دادی...مخصوصا به خاطر این بادوم کوچولو.....

خودت مواظبشون باش....


نظرات 15 + ارسال نظر
خانوم خونه سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 11:14 http://www.ganje-man.mihanblog.com

فدای مهربونیات الی جانم...ممنونم از اینکه میخوای دعامون کنی...دعا کم مشکل مالیمونم زودتر حل بشه...و اینکه بعد از عید مشغول به کار بشم...اخه چند جایی رفتمو نه نگفتن و قراره بعد عید خبرم کنن...الی خوشا به سعادتتون...
مامانم اینامم 2 فروردین میرن کربلا...
ایشالا سفر خوبی داشته باشین و سلام ما رو به امام حسین برسونید...بگو من نوکرشم دربست

نمیدونم چرا گریه ام اومد ان شالله قسمت خودت بشه که با آقای همسر بری پیش امام حسین عزیزم.....اگه قابل باشم چشم حتما دعات میکنم....ان شالله هرچه زودترمشکلات حل بشه.....منو هم دعا کن....

خانوم خونه سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 06:54 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام الی جان...خوبی عزیزم؟
نی نی چطوره ؟همه چی خوبه خدارو شکری ؟
دلم واست تنگ شده خانوم گل....

سلام خانوم خونه...خوبی عزیزم.....نی نی هم خوب بزرگ شده .....
الان میام دیدنت عزیزم.....منم همیشه تو فکرت هستم عشقم...

پرنسسM دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 00:37 http://princes222.mihanblog.com/

سلام به الی جون خودم چطوری؟نی نی خاله بادوم کوچولوی من فندوق من چطوره؟الهی فداش بشم..حسود نباشی ها.خخخخخخ..لگد میزنه؟.خخخ

عزیز دلم پیشاپیش عیدت مبارک ایشالا نی نی هم زودی بدنیا میاد..و همه چی خوب باشه..

دلم برات تنگ میشه..تا بعد عید بر میگردم.بیادتم

مراقب خودتون باشید.می بوسمت

سلام پتوی نرمینه من...خوبی عزیزم......فندوق خاله هم خوب الان دیگه بزرگ شده.....قد یه بند انگشت....الان بند انگشتی من و باباش......
ممنونم ماه دختر....عید تو هم مبارک خانوم گلی......منم دلم برات تنگ شده عزیزم......
همیشه دلت خندون باشه..از صمصم قلب برات ارزوی خوشیختی دارم عزیزم

نگار یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 23:25 http://negar-alireza.blog.ir/

سلااااااااااااااااااام الی جونم من برگشتم


وای که چقد خوشحال شدم بخدا

الی ذوق ریخت تو قلبم برات

خدا حفظش کنه این بادوم خاله رو

حواست بش باشه ها الی

زندگیت 20

سلام نگار جونممممممممممممممممم....
خوبی خانومی؟؟؟؟؟؟ممنونم عزیزم ان شالله که همیشه بخندی و دلت شاد باشه.....ممنونم عزیزم.....
چشم عزیزم....حواسم بهش هست .....نی نی م عشق منو باباش.....
همیشه دلت خوش لبت خندون....دشمنات گریون

نوعروس سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 18:58 http://www.delyareman.blogfa.com

ای جوووووووونم
ایشاالله ب سلامتی دنیا بیاد کوچولوز نازنینتون

سلام.....
ممنونم عزیزم....ان شالله شما هم همیشه خوش و خرم باشی عزیزم.....

ربولی حسن کور سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 15:32 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم همیشه قلبی داشته باشه به بزرگی دریا و به زیبایی آسمان

سلام....به به خوش اومدین دکتر جان صفا اوردین....ممنونم.....ان شالله اگه به مامان و باباش بره که قلبش از دریا و آسمون هم بزرگتر

سحر یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 09:48 http://roozhayman.blogsky.com

الیییییییییییییییییییییی مرررررررررررررررررررض
چند قلو مگه کارخونه جوجه کشی هست
نی نی میگه بابا محسنو اذیت نکن

جوننننننننننننننننننننننننننننننننن...دلت میاد بگی مرض نی نیم گناه داله.....اوهوم جوجه رو دوشت دالم...خخخخخ
چشم بابا محسنشو اذیت نمیکنم

مهسا شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 13:16 http://sarneveshtehman.blogfa.com

به سلامتی عزیزم.. ایشالا همه چی خوب پیش بره

سلام.....
ممنونم عزیزم...خوبی مهسا جون

فهیمه ی علیرضا.. جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 01:46

بادوم کوچولوی ِ خوشمزه خاله...
ای بخورمش من....

خاله فهیمه نی نی م ترسید ...میگه خاله میخواد بیاد منو بخوره

vahid جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 01:43 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و شب بخیر
پست شما را که خوندم ناخداگاه به خودم رسیدم. که با فطرتی پاک به دنیا آمدم و خداوند در سوره نحل فرمود : انسان را از نطفه ی بی‏ارزشی آفرید؛ و سرانجام مدافع آشکار از خویشتن گردید. (ستیزه جوی آشکار)
هنگامی که به انسان نعمت می‏بخشیم، (از حق) روی می‏گرداند و متکبرانه دور می‏شود؛ و هنگامی که (کمترین) بدی به او می‏رسد، (از همه چیز) مایوس می‏گردد.
آیا انسان نمی‏داند که ما او را از نطفه‏ای بی‏ ارزش آفریدیم؟! و او (چنان صاحب قدرت و شعور و نطق شد که ) به مخاصمه ی آشکار (با ما) برخاست.
امیدوارم همیشه یادمان باشد چه بودیم و چه شدیم و به کجا میخواهیم برویم.
مستدام باشید و برقرار

سلام.....روز بخیر.....
خیلی قشنگ بود.....
ان شالله...
شما هم موفق و موئی باشین در کنار خانواده محترم....

سحر پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 10:12 http://roozhayman.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی
همتون خوبین بادوم خوبه ؟خوب لگد میزنه
خاله جون همچین محکم لگد بزن منو کیف کنه
قربون جفتون برم راستی باباش چطوره خوبه محسن خان ؟
خدارو شکر که همه چی خوب بود انشالله که به سلامتی نی نی خوشگلتون میاد

سلام...ممنونم عزیزم.....بله خوب هستیم گلکم.......خخخخ منظورت اینه که میخوایی خر کیف بشی
اوهوم بابا محسن هم خوبه...روزهایی که باهاش قهرم نمیزارم نی نی رو ببینه لا پتو قایمش میکنم
ممنونم عزیزم....ان شالله تو هم خوشبخت بشی گلکم

سحر پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 10:09 http://roozhayman.blogsky.com

منم نی نی موخوام
این آخوند کجایه پس

خخخخ نمیدونم برم بگردم پیداش کنم....میگم مگه چند قلو میخوای که دنبالشی

دل آرام چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 12:40

سلام عزیزم....خوبی خانومی؟؟؟؟؟؟؟

خانوم خونه چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 07:44 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام الی جونم...خوبی مامانی؟
ای من دورت بگردم...خدا نی نی رو حفظ کنه
خیلی دیر اومدیا دلم تنگ شد واست خانومی...
عزیزمی...همه چی خوبه خدا رو شکر...اومدیم خونه جدید...

سلام...عزیزم....خوبی خانومی؟؟؟؟ببخشید حالم زیاد خوش نبود.....البته طبیعی چون نی نی دالم......منم دلم برات تنگ شده بود عزیزم.....پس به سلامتی جابه جا شدین؟؟؟؟؟خدا رو شکر که همه چیز خوب پیش رفته...خسته نباشین عزیزم......

فاطمه سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 09:10 http://deleman91.blogsky.com/

ای جان مبارک باشه نی نی خوشگلتون یا همون بادوم کوچولو
ان شالله با سلامتی تشریف بیارن

خدایا مواظب این مامانی و بادوم کوچولش باش (ممنون خداجون )

سلام فاطمه جونم....ممنونم عشقم.....ان شالله تو هم خوشبخت بشی خانومی.....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.