خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

دونه برنج الی و محسن.......

نمیدونم اصلا این پست رو چه جوری بنویسم.....انقده برام غیر منتظره است که هنوز تو شوک هستم.....دو شب که خواب ندارم....همه اش میگم یعنی واقعیت داره.....یعنی عشقمون به ثمر رسیده....

آره الان شما دارین پست یک عدد مامان رو میخونید......مامان الی......بابا محسن.....

دیروز به همراه آقای همسر رفتیم  ازمایشگاه......تقریبا مطمئن بودیم...اما برا اطمینان باید یه آزمایش هم میدادم........حال جفتمون خیلی خوب بود...خوب خوب......تا حالا این خوشی رو تجربه نکرده بودیم......

آقای همسر که انگار کل دنیا رو بهش داده باشن.....از خوشحالی اون من گریه ام میگیره.....همه اش میگم خدا جونم ممنونتم که این هدیه الهی رو بهمون دادی......ممنونتم که زندگی ما رو شادتر کردی.....

الان نی نیمون قد یه دونه برنج شده.....دونه برنج منو بابا محسن......قربون دونه برنجمون برم که با اومدنش شادی رو به زندگیمون ببخشید.....

میدونید چیه؟؟؟؟خدا جون نمون خودشون میدونه که چه موقعه زندگی آدم رو متحول بکنه.....الان تو این زمان بود که احساس میکردم زندگیم کسل شده.....همه اش با خودم میگفتم خدا جونم یه تغییر بزرگ تو زندگیم میخوام.....

و این بزرگترین و بهترین تغییر زندگی منو آقای همسر بود......

ممنونم خدا جونم بابت این دونه برنج...

ممنونم که همیشه هوامو داریو حواست به زندگیم هست.....

ممنونم که این حال خوب رو بهمون دادی


نظرات 12 + ارسال نظر
vahid جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 01:34 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و شب بخیر
مبارکه
ان شاء الله که فرزند صالح و سالمی تحویل جامعه بدید
دلتان گرم صفای حضرت حق

سلام...ممنونم ...
شما هم همیشه خوش و خرم باشین در کنار خانواده.....

maryam.k سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 07:32

ای جووونم خواهر فدای تو بچه نانازت عشقم‌‌‌
ایشالا بزودی بسلامتی و میمنت به دنیا میاد منم خاله میشم الی جووونم

وای مریم باورم نمیشه تو اومده باشی عشقم....چه عجب خواهری....هی میگ وب نمیایی....فدات بشم.....تو که عشق نی نی هستی عزیزم....

پونه دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 07:43

چقد پست خصوصبت خوب بود چقد ذوق و شادی توش بود چقدر انرژی داشت چقدر دوسش داشتم الییی جوووونممم حیلییی خوشحالم برات ایشالله همیشه همینقدر خوشحال باشی فدای نی نی بشه خاله

سلام پونه جونم..ممنونم عزیزم....ان شالله این لحظات خوب نصیب همه بشه...حس خوبی داره...قابل توصیف نیست...ممنونم عزیزم...تو هم همیشه شادو خوشحال باشی عزیزم.....

فاطمه شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 17:39 http://taghdireman.mihanblog.com/

وای عزیزم چه خبر خوبی تبریک میگم.

ممنونم عزیزم.....ببینم رمزت رو عوض کردی میزنم باز نمیشه ....

فهیمه ی علیرضا.. جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 04:04

باورت نمیشه چقد خوشحال شدم با خوند ن این پست...
خدارو هزار مرتبه شکر...شکر... شکر...

سلام فهمیمه جان...ممنونم عزیزم.....ان شالله تو هم هرچه زودتر به آقاتون برسی و دلت خوش زندگیت بشه عشقم....

پونه جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 02:00

رمممز

الان میام.....

پونه چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 19:58

واااااای واااااای واااای الییییی الییی دارمممم میمیییببرم از ذووووووق جووووووون دلممممممم فدا دونه برنجتتتتتت. عزیزززززززز منننننن ای خداااااا ابجیم داره مامان میشه
ایشاللللله همیشههههه خبرای خوب بیاری برامون دونع برنجیت سالم ب دنیاااا بیاااد

سیلام....ممنونم عزیزم......ان شالله هرچه زودتر عروسی بگیری یه روز خبر بارداری خودت رو بهم بگی عزیزم....دون برنجم بچه خوبی اذیت نمیکنه

پونه چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 19:56

الییی رمز و اشتباه دادی دوباره بده

اله اشتباه دادم....به خاطر نی نی ذوق داشتم اینجوری شد

mahsa چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 18:32

mobarake azizammm... kheyli khoshhal shodam. maman shodi mobarake


rasti ramzi ke dadi baz nakard mishe dobare bedi

سلام...ممنونم ببخشید انگار رمز رو به همه اشتباه دادم...الان میام دوباره رمز رو میدم بهت عزیزم....

پرنسسM چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 13:10 http://princes222.mihanblog.com/

سلام به الی قشنگم خوبی؟وای اگه بدونی من داشتم پستت و میخوندم چه حسی داشتم خیلی خوشحالم برات..الهی فدای دونه برنجت بشم مامان جون مهلبون و شیطون.خخخخخخ
اون رمز و تو برام فرستادی راستی؟وارد نتونستم بشم..

قلبونت برم من.خاله فدای دونه برنجت بشه.

خیلی خیلی تبریک خواهری

سیلام....ممنونم پرنسس ..خوبی عزیزم.....اله رمز رو اینجور که معلوم برا همه اشتباه دادم...الان باز میفرستم.......
ممنونم عشقم.....فدات بشم من...ان شالله خبر ازدواج خودت خواهری....

توت چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 12:21

مراقب خودتو دونه برنجتون باش خانمی

ممنونم توت عزیزم.....کاش آدرس میدادی بیام دیدنت.....بهت رمز هم میدادم

خانوم خونه چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 11:29 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام مامان الی...فدای مامان شدنت و فدای اون فسقلی من بشم...بازم بهت تبریم میگم الهی که خدا حفظش کنه واستون به اقات هم تبریک بگو الی...عزیزدل حسابی کار دارم ولی اومدم پستتو بخونم رمزی که واسم فرستادی رو میزنم میگه اشتباس عزیزم...

سلام...ممنونم عزیزم...نمیدونی چه حال یدارم 2 شب نخوابیدم...تا صبح فکر میکنم......ان شاالله بچه خودت عزیزم...وای داری اساس کشی میکنی؟؟؟؟مشکلتون حل شد؟؟؟؟دارین جا به جا میشین؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.