خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

آقای کلاه بردار............

چند روز پیش زیر کرسی خواب بودم که بابای عزیزتر از جونم به گوشیم زنگ زد......

الو....سلام بابا.....سلام.....خوبی فخر الملوک(این اسمی که بابام روم گذاشت)......ممنونم بابا شما خوبی؟؟؟؟؟مامان خوب؟؟؟؟؟؟مامانتم خوب قهر کرده باهام؟؟؟؟

چرا قهر کرده باهات؟؟؟؟

هیچی به خاطر شما.....؟

میگما این شوهر کلاهبردارت کجاس؟؟؟؟فهمیدی کلاهبرداری کرده؟؟؟؟؟

یهویی جا خوردمو با شتاب از زیر کرسی بلند شدم.....چی بابا؟؟؟؟کی کلاهبرداری کرده؟؟؟؟؟

هول نشو.....شوهر شما کلاهبرداری کرده...مگه بهت نگفته؟؟؟؟؟

نه بابا چی شده؟؟؟چه کلاهبرداری....؟؟؟؟

از خودش بپرس بهت میگه.....به خاطر کلاهبرداری شوهرت با مامانت دعوامون شد...الان باهام قهر....من همیشه باید گیر شماها باشم.....

بابا چی شده؟؟؟؟متوجه نمیشم......؟؟؟؟؟

آقای همسرو صدا زدمو بهش گفتم.....محسن چه کار کردی که بابا میگه کلاهبرداری کردی؟؟؟؟

یهویی آقای همسر چشاش چهارتا شده ....گفت هیچی به خدا.....نمیدونم منظور بابا چیه؟؟؟؟

الو بابا محسن میگه چه کلاهبرداری؟؟؟؟میگه من کاری نکردم......

خوب بابا بگو چه کار کرده؟؟؟؟؟

هیچی بهش بگو اون کلاهی رو که تو ماشینش جا مونده رو برداشته برده.....کلاه من....چرا کلاه مردم رو بر میدارین.....کلاه بردار....

وای قلبم داشت وایمیستاد......هم من شکه شده بودم هم آقای همسر.....

بابا.....بابا.....قلبم اومد تو دهنم....گفتم چی شده که با این تشر زنگ زدی؟؟؟

بابا پشت تلفن شروع کرد به خندیدن......گفت دختر.....شوهرت پسر خوبی...چرا هول کردی؟؟؟؟

خوب بابا ترسیدم...گفتم چی شده که شما زنگ زدین ...اینجوری میگین......

آره کلاهتون تو ماشین ما جا مونده یادمون رفت بهتون بدیم.....

حالا چرا با مامان قهر کردین؟؟؟؟

هیچی از در اومدم تو خونه صداش زدم بهش میگم شنیدی داماد گلت کلاهبرداری کرده؟؟؟؟؟

وای بابا هول انداختی تو جون مامان؟؟؟؟؟

آره میخواستم یه ذره اذیتش کنم....هی میگه چه کار کرده که کلاهبرداری کرده ....این وصله ها به داماد من نمیچسبه؟؟؟؟؟بهش میگم برو از دخترت بپرس میگه الان با دخترم حرف زدم بهم چیزی نگفته؟؟؟؟؟هیچی دیگه الان که فهمیده سرکارش گذاشتم....باهام قهر کرده....میگه چرا ترسونیدم....

تازه داداشتم اینجا بود ..همچین هول کرده هی میگفت خوب بگین چه کاره کرده....نیم ساعته که جفتشونو گذاشتم سرکار.....

وای بابا چقدر ترسوندین امشب مارو......

حالا این شوهر کلاهبردارت کجاس؟؟؟گوشی رو بده بهش....

گوشی رو دادم آقای همسر...با بابا کلی حرف زدنو خندیدن...

راستی راستی قلبم داشت میومد تو دهنم.....این بابا هم معلوم نیست این فکرا از کجا به ذهنش میرسه....

وای مامانمو بگو ....الان تا چد روز قهر باهاش....

خدایا شکرت به خاطر خانواده خوبی که بهم دادی......همیشه پشت و پناهشون باش...

دوست دارم خدا جونم....


نظرات 8 + ارسال نظر
پرنسسM چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 13:15 http://princes222.mihanblog.com/

سلام خواهر فخر الملوک خخخ.چه باحال
همیشه بخندی عزیزدلم

سلام....ممنونم پرنسس ......تو هم همیشه بخندی عشقم....

خانوم خونه یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 13:52 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام الی جونی من...خوبی عزیزم؟
مشکلتون حل شد؟
الهی من قربون تو بشم...ناراحت نباشیا....

سلام ...خانوم خونه...گل گلی خانوم من...نه فعلا که حل نشده.....بیشتر برای آقای همسر ناراحتم تا این جریان.....

دل آرام یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 13:51

سلام...عزیز منی تو....

فاطمه شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 00:30 http://taghdireman.mihanblog.com/

حالا چرا فخرالملوک؟

بابای شیطون. آخی گناه داره مامانت باهاش قهر کرده.

سلام...مثل قدیمی ها ابروهام پیوندی میگه مثل دختر قدیمی ها هستی ....سر این بهم میگه فخر الملوک

vahid چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت 13:58 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و عرض ادب و احترام
سلام ما رو هم به شُوَری کلاهبردارِدُون برسونید

اینشالله همیشه در کنار خانواده محترمتون مستدام باشید و برقرار

سلام. واحترام......
سلامت باشین.....ایشون هم سلام میرسونن......میگن میخواین یادتتون بدم چه جوری کلاهبرداشتم؟؟؟؟؟اونم کلاه پدر زن رو.......................

پونه سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 23:07

واااییی یابات عالیه

اوهوم بابام عالی ...عزیمی تو...گل پونه

نگار سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 15:30 http://negar-alireza.blog.ir/

سلام الی خانووووووم خوبی؟؟

دم این بابا باحالت گرممن اینجا سکته کردم

خخخخ همه رو باهم سرکار گذاشته ایول

خدا حفظ کنه خانواده عزیزتو و هچنین آقاتونو عزیز دلم

سلام نگاری جونم...........لوهوم خوفم.......اره بابام یهوئی هوس کرده بود که اذیت کنه ما رو.....
ممنونم عزیزم...خدا خانواده خودتو هم برات نگه داره عزیزم....

خانوم خونه سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 10:34 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام الی جان...خوبی خانومی...؟
عزیزم من بهترم ...اره مشغول جمع کردنم...
عیب نداره الی جان خدا بزرگه ...جای حق نشسته...
عزیزم چه بابای باحالی داریاکلی خندیدم از دستش

سلام عزیزم...ممنونم خانومی......آخی الهی که خدا خودش جواب بدی هاشونو بده......اوهوم بابام خیلی شوخ طبع

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.