خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

تولدم مبارک.......

امروز نیمه دی ماهه و تولدم منه......عشقم از دیروز مشکوک شده...نمیدونم داره چه کار میکنه؟؟؟؟فکر کنم میخواد سوپرایزم بکنه....الهی من فداش بشم....هرچقدرم که بخواد تابلو نشه اما من بدجنس هستم...دقیقا از رفتاراش میفهمم که داره یه کارایی میکنه

قربونش برم......نفسمه.....  امسال تولدش نتونستم درست و حسابی سوپرایزکنم ...برا همین عذاب وجدان دارم....حالا برا روز مرد جبران میکنم براش....

دیشب یواشکی سرک کشیدم دیدم دار به دوستش پیام میده.... یواشکی پشت تلفن بهش میگفت به خانومت بگو تابلو نکنه...آخه خانوم دوستش بهترین دوست منم میشه انقدر دلم براش سوخت  که نگو.....با خودم گفتم منو ببین چقدر دارم بدجنس بازی درمیارم...خخخ روح خبیثم برو گمشو اونور دیگه گوش واینستا...گناه داله.....وقتی داشت یواشکی حرف میزد میخواستم برم یه ماچ ازش بگیرم....الهی دورت بگردم....نمیدونم برا امشب چه برنامه ای  چیده...اما هرچی که هست دوستامم خبر کرده....

عزیزم...الهی دورت بگردم...بخشید گوش وایسادم...خوب  آخه خودت قیافه ات تابلو میشد هی من چه کار کنم...

 از برنامه اصلی که خبر ندارم...فدای تموم خوبیهات بشم..که همیشه میخوای منو خوشحال بکنی.....ان شاالله تو زندگیمون به همه چیزایی که میخوای دست پیدا کنی و همیشه شادو خوشحال باشی....)به اون آرزوتم که الان تو اولویت هم زودتر برسی)

ببخشید برا امشب منم میخواستم خوشحالت کنم...اما جور نشد شرمنده....خیلی ناراحتم....به خاطرش...خوب چه کار کنم...دست من نبود....

خدایا ممنونم ازت به خاطر تموم خوشی هامو داشته هام.....



نظرات 8 + ارسال نظر
پرنسسM شنبه 19 دی 1394 ساعت 18:00 http://princes222.mihanblog.com/

سلام قربونت برم خوبی؟دلم برات تنگ شده بودا......

ای ول کلا سورپرایز قشنگه مزه میده.خخخخخ

امان از روح خبث گاهی جلوتر آدم میره..

آفرین به تو.خخخ

همیشه خوشبخت و شاد باشین

سلام عزیزم خوبی کجایی تو پس.....دلم منم تنگ شده بود برات......اوهوم روح کنجکاو.....تو هم همیشه شادو خوشحال باشی عزیزم.....فدای تو آبجی

مریم شنبه 19 دی 1394 ساعت 12:30 http://tanhaeidell.mihanblog.com

خانوم عاشق
رفتی عکس همسرتو گذاشتی تو وب
نمیگی دخترا بدزدنش؟
البته فقط مزاح کردم
وبلاگتون جالبه

سلام عزیزم...خوش اومدی.....نه فدات بشم من خودم یه بار دزدیدمش دیگه کسی جرات همچین کاری نداره...مثل شی بالا سرش وایسادم......

vahid جمعه 18 دی 1394 ساعت 12:54 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و عرض ادب و احترام
تولدتون مبارک
عاقا پَ کیکِدون کووو پَ!!!!

ان شاء الله همیشه بر لبتون لبخند باشه و دلتون مملو از یاد خدا

سلام ....ممنونم از حضورتون...
کیکمون رو گربه خورده
ممنونم شما هم همیشه شادو پیروز سربلند باشین

خانوم خونه چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 06:54 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام خبیث خانوم صبح بخیر عزیزم...
تولدت مبارک الهام جون...ایشالا 120 ساله بشی عزیزدلم
اره خانومی اومدیم تهران دیگه . . .

سلام عزیزم.....خوبی گلم...ممنونم عزیزم....ان شاالله همیشه شادو خندان باشی در کنار آقای خونه....واقعا تهرانی؟؟؟؟؟؟چه خوب پس میام دیدنت عزیزمووو

نگار سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 13:34 http://negar-alireza.blog.ir/

الی خبیثو همچنین فضول

تولدت مبارک جون دلم ان شالله 1000000000 ساله شی زیر سایه این عشق بزرگتون


ببین آقا محسن چقد دوست داره هر مردی که ذوق این کارا رو نداره خدا برات نگهش داره

منتظرتم بیای و بگی چه خبر شده ها


چه شبی بشه امشب

سلام عزیزم....اوهوم خبیث خبیث.......اوف هزار ساله زیاده..چروک میشم که اه اه زشت میشم....ممنونم عزیزم خدا تو رو هم به آقاتون ببخش گلم....ان شاالله زودتر مال هم بشین.....
اوهوم خیلی دوسم داله....ماه عشق من....نمونه اس...تک.....خدا اقایی تو رو هم برات نگه دار عزیزم.....
چشم حتما میام عزیزم.....
اوهوم چه شبی بشه امشب

delaram سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 11:20

تولدت مبارک خانم

سلام ممنونم عزیزم

دفتر خاطرات من سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 09:45 http://roozhayman.blogsky.com

این داستان الی دوباره خبیث می شود
من که زودتر تفلدتو تبریک کنم محسن یادش نبود
میگم از سوپرایز محسن برام عکس بفرس ببینم چیکار کرده که اینقدر تابلو شده
میگم نمیخوایی بگی اروزی محسن که تو اولویت هست چی هست
بگو من گوشام میگیرم فقط با چشام میخونم
عشقولانتون پایدار

خخخ آره واقعا هم خبیث شدم...
نخبر محسن هفته پیش که برام النگو خرید تولدمو تبریک گفت....چشم عزیزم برات میفرستم عکسمونو....خوب آرزوش خصوصی بید....بعدا بهت میگم...بزار بهش برسیم.....تو گوشاتم بگیری چشات کار گوشاتم انجام میده عزیزم....
ممنونم عزیزم...خوشبخت بشی الهی تو زندگی ننه
اون قضیه گرده افشانی هم باشه حلهمردم از خنده دختر
اوهوم تولد محسن نشد....

دفتر خاطرات من سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 09:38 http://roozhayman.blogsky.com

ای جااااااااااان بازم اولم

ای جان خخخ اره ...منتظر بودم بیایی بگی اولم؟؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.