خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

خانومی تنبل

یه مدت خیلی تنبل شدم....حالو حوصله هیچی رو نداریم.....نمیدونم چم شده....زندگم خیلی یکنواخت شده...دلم یه تحول بزرگ میخواد...انقدر بی حوصله شدم که حتی به خونه امم که انقدر روش حساس بودم نمیرسم.....دیروز یه نگاهی به خونه ام انداختم انگار توش بم انداخته بودی....تازه ظرفهای شب هم مونده بود...بیچاره آقای همسر....چقدر تو آقایی الهی من قربونت برم....الهی من دورت بگردم....انگار اونم خوب درک کرده که حالو حوصله ندارم چون اصلا بهم گیر نمیده که چرا خونه و زندگیمون این شکلی شده.....

خلاصه دیروز کمر همت رو بستمو...مثل یه خانوم خوب و کدبانو شروع به تمییز کاری کردم.....اول رفتم سراغ آشپزخونه وای چه خبره........  .معلوم نیست کی اینجارو انقدر ریخته بود به هم(خخخخ روح خبیث خورزو خان)....یکی دوساعتی تو آشپزخونه بودم...شستن ظرفا و تمییز کردن سرامیکا و دستمال کشی....وای کاش آقای همسر بود بهم کمک میکرد....نه بابا اونم گناه داره تازه زنگ زده که دیر میادبعد از اون رفتم سراغ جم و جور کردن سالن و اتاقا.....تا ساعت 8 شب مشغول بودم که آقای همسر اومد...وقتی نگاهش افتاد به خونه یه ذوقی کرد که نگو...بهم گفت الی همه رو خودت تنهایی تمییز کردی؟؟؟؟؟ گفتم خوب آره تو که نبودی کمکم کنی خونه امون خیلی داغون شده...حالا فقط جارو برقی مونده ....که خودم میزنم.....آخه آقای همسر عاشق جارو برقی زدن....اما دیدم اونم از صبح تا حالا سرکار بوده گناه داره..خسته اس..... خودم میزنم....

براش چایی ریختمو رفتم سراغ جارو برقی...آقای همسر هم هی سرک میکشید انگار عذاب وجدان داشت که اون همه کارو تنهائی انجام داده بودم...منم هی چشامو براش مظلوم میکردمکه یعنی من گناه دارم.....

کارام که تموم شد خونه امو شد عین دسته گل....چقدر روحیه ام باز شد...به خودم کلی بدو بیراه گفتم که چرا گذاشتم خونه امون این همه به هم ریخته و کثیف بشه....حالا خوب ما اینجا غریب هستیمو کسی سرزده نمیاد خونه امون وگرنه آبروم میرفت.....

خدایا شکرت به خاطر تموم چیزایی که بهم دادی.....

هفته دیگه تولدم....آقا همسرحقوق این برجشو برام چهارتا النگو طلا خیلی خوشگل خریده...خخخخ بیچاره خودش دیگه هیچی  براش نموند فقط اندازه بنزین ماشینش پول داره....الهی من قربونش برم که همیشه بهترینها رو برام میخواد و اصلا به فکر خودش نیست....

عزیزم...ممنونم ازت بابت تمام خوبی هایی که داری....

لازم به گفتن نیست خودت میدونی که چقدر دوست دارم......


نظرات 11 + ارسال نظر
delaram سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 11:19

النگوهات مبارک خانم
سلام
امیدوارم همیشه شاد باشی غمت رو نبینم

سلام ممنونم عزیزم.....امیدوارم شما هم هرچه زودتر مشکلاتتون تموم بشه و در کنار همسری شادو خوشحال باشین عزیزم.....

دفتر خاطرات من سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 09:39 http://roozhayman.blogsky.com

پررووووووووووو من زنگ بزنم
باشه سال دیگه 15 دی 96 زنگت میزنم

خوب ببخشید جایی بودم گوشیم تو کیفم بود گفتم تک زدی....
حالا قهر نکن...زنگ بزن جوابتو میدم.....خوب...گناه دالم تولمه...

دفتر خاطرات من سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 09:25 http://roozhayman.blogsky.com

بله دیگه فک کردی یادمه خوبم یادمه
کادو تولدت زنگ زدم بگم که جواب ندادی تو هم که خیلی خیلی با معرفت تشریف داشتی زنگ زدی

سلام....ببخشید عزیزم....دیشبجایی بودم....نشد بهت زنگ بزنم...بعدشم که اخرشب اومدیم....گفتم حتما خوابی.....حالا اشکال نداره زنگ بزن دوباره جوابتو میدم....ممنونم که به یادم بودی

دفتر خاطرات من دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 18:14 http://roozhayman.blogsky.com

تفلد تفلد تفلد تفلدت مبارک

وای الهههیییی خیلی خوشحالم کردی....تو مگه یادت بود؟؟؟؟از کجا؟؟؟؟خیلی ممنونم عزیزم.....

دفتر خاطرات من دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 18:10 http://roozhayman.blogsky.com

جشن تو جشن تولد تموم خوبی هاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست
تولدت مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک، تولدت مبارک
امشب شب ما غرق گل و شادی و شوره
از جشن ستاره آسمون یه پارچه نوره
امشب خونمون پر از طنین دلنوازه
تو کوچه پر از نوای دلنشین سازه
عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثله بهشته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک
تولدت مبارک، تولدت مبارک
جشن تو جشن تولد تموم خوبی هاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست
جشن تو طلوع یک روز مقدسه برام
وقت شکرگزاری به سوی درگاه خداست
عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثله بهشته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک
تولدت مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک، تولدت مبارک
تولد تولد تولدت مبارک
امشب تو ببین چه شور و حالی و صفایی
راستی که گل سرسبده محفل مایی
امشب رو لبا گلهای خنده واسه توست
آرزوی ما بخت بلند در طالع توست
عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثله بهشته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک
تولدت مبارک، تولدت مبارک
جشن تو جشن تولد تموم خوبی هاست
جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست
جشن تو طلوع یک روز مقدسه برام
وقت شکرگزاری به سوی درگاه خداست
عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثله بهشته
تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک
تولدت مبارک، تولدت مبارک
تولدت مبارک، تولدت مبارک

ممنونم عزیزم....خانومی...حالا کادو تولد من کوش هان کوش؟؟؟؟؟بده؟؟؟؟؟؟

پژمان یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 16:40 http://chashmanman.mihanblog.com/

سلام
اشکال نداره شما هم روز مرد جبران کن براش. اون جوراب و زیرپوش همیشگی رو مارک بگیر که جلوی همکارهاش پز بده

سلام
وا...................

نگار یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 14:06 http://negar-alireza.blog.ir/

سلاااااااااااااااااام

خوبی آجو تنبل خان

خخخخخ من شیفته دیدن اون قیافه مظلومتم

خدا این آقای همسرو هزار سال واست نگهش داره

قدرشو بدون خانوم

النگواتم با تولدت پیشاپیش مبارککک

سلام عزیزم...ممنونم خانومی.....اینجوریه قیافم
ممنونم عزیز دلم خانومی من...فدای تو بشم الهی......
خیلی ممنونم .....ان شالله تو هم همیشه شادو خوشحال و پیروز باشی عزیزم

انشالله یه نی نی شرو شیطون بیاری که نذاره دست به سیاه سفید بزنی خونتون از این که بود بدتر شه
یه چ خانوم ِ خوبی ، چ بفکر ِ شوهرشه
آفرین که انقد تو ارادت قویه ، من که هرچی خونه کثیف تر میشه برا تمیز کردنش انگیزم کمتر میشه

+ مبارکت باشه النگوهات..تو شادی بندازی :)
تولدتم پیشاپیش مبارک اجی، کادوهای خوشگل بگیری ، ستاره بچینی ، بوس بوس

سلام عزیزم...بازم سلامت کو هان؟؟؟؟؟؟؟مرسی من همیشه به فکر شوهر جانم هستم.....
اوهوم اراده کنم کل دنیا رو به هم میریزم.....انقدر اراده ام قوی
ممنونم عزیزم.....

هیکی پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 19:37 http://picky-hicky.blogsky.com

سلااام الی جوووونممم خوبییی؟؟؟
دلم یه عااالمههه برات تنگ شده بووود...
تو هم پس دی ماهی هستی ^__^
خانووووم تولدت پیش پیش مبارک و خسته هم نباااشیییی :****

سلام عزیزم ...خوش اومدی گلم...کجا بودی صفا اوردی......
اوهوم نیمه دی ماه...
ممنونم عزیزم خانومی

دفتر خاطرات من پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 09:12 http://roozhayman.blogsky.com

اول سلام خوبی صبح بخیر
بله که ذوق کردن داره تو بی ذوق هستی جایزه اول شدنمو
نمیدی ولی من برا تو
جدیدا نمیدونم چی شده مهربون شدم
عزیزم دیشب هم عرض کردم تحول بزرگ یه نی نی خوشجل
قربونش برم
بخوام نظر روانشناسی بدم اینه که خیلی خیلی خوب کردی خونه رو تمیز کردی خونه تمییز به ادم انرژی میده
تولدت هم پیشاپیش مبارک باشه
تاریخ دقیق تولدت رو بگو ؟
النگو هم مبارکت باشه به شادی بپوشی ...
انشالله که در کنار هم خوشبخت شین عشقولانتون هم پایدار

سلام عزیزم صبح شما هم بخیر....منم گفتم که مهربون شدی یه مدتی.....خوب نی نی نیست...نمیخواد بیاداگه بیاد که خوب.....
بابا روانشناش.......آره واقعا روحیه ام شاد شد......
ممنونم گلم......
میگما میخوای کادو تولد بهم بدی؟؟؟؟؟15 دی ماه یعنی پنج روز دیگه....
ممنونم عزیزکم.....
تو هم خوشبخت بشی عزیزم......

دفتر خاطرات من پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 09:01 http://roozhayman.blogsky.com

اولم

خخخ صب کن من بزارم مطلبو.....آره عزیزم اولی....چه ذوقیم میکنهحالا این همه چیز نوشتم....بابا یه نظری چیزی بده....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.