خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

آقای عصبی

آخر هفته با آقای همسر رفتیم دیارمون......آبجی وسطیم .....اونم مثل من اومده بود.....این دو روز همیشه آقای همسر کسل بود...نمیدونم باز چش شده....هی ازش میپرسم عزیزم چته چرا شاد نیستی هی میگی هیچی نیست...حالم خوب فقط خسته هستم...میدونم تازه عمل کرده و کسل اما یه جوریه ....من خوب میشناسمش....میدونم ته ته ته ته دلش یه چیزی داره آزارش میده آخرش سر در میارم.....

آقای همسر بهم میگه الی تو بیخودی حساسی من چیزیم نیست....اما من حسم یه چیز دیگه میگه...وقتی تو چشاش نگاه میکنم  قشنگ متوجه ناراحتیش میشم.....

نمیدونم شاید استرس داره.......دیروز چند بار باهام  بد حرف زد.....من فقط نگاش کردم..... نمیشد جلو خانوادم بهش گیر بدم که این چه طرز حرف زدن.....

خدا جونم خودت کمکمون کن جواب عملش خوب در بیاد ....آخه آقای همسر باید بره سونوگرافی....فکر کنم بیشتر نگرانیش از همین جریان باشه....

خدا امیدم به خودت.....

خودت کمکمون کن.....

دوست دارم خدا....

بازم شکرت.....

نظرات 18 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 21:11 http://negar-alireza.blog.ir/

خدا خودش کمکتون کنه

ممنونم گلم

دل آرام دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 10:36 http://mrs-delaram.blogsky.com/

سلام خانم. خوبی.
این هفته برید خونه ی مامان بابای همسر یه کم حال و هواش عوض بشه.
شاید دلش تنگ شده

عزیزم آقامون پدر نداره.....مادرشم الان مشهد هستن...کلن محسن فامیل زیاد نداره....خودش بیشتر میاد کاشان...عاشق کاشان....

vahid یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 15:44 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و عرض ادب
زندگی بالا و پایین داره این چیزا عادیه
ان شاء الله که هر چه سریعتر سلامتیشون را به دست بیارن
مستدام باشید و مسرور

سلام..ممنونم از حضورتون......خیلی ممنونم بابت دعاتون...ان شاالله....

دل آرام یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 14:32 http://mrs-delaram.blogsky.com/

آخی. نازی. شاید بهم نمی سازن. اگه دعواشون طولانی شد ببرشون پیش پرنده فروش ببین چی میگه.
ما یه ماده داشتیم یاغی بود. هر نری پیشش می رفت می زدش. در نهایت تنها گذاشتیمش. شووور نِکَ خال زِدِ

آره این جوجو مادهه خیلی بلاس همیشه به نر نوک میزنه ......فکر کنم شوووورشو دوس نداره.....کاشونی بوخو.....باید ببرمش عوضش کنم.......کاشونی رو خوب بلدیا....

خانوم خونه یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 14:28 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام عزیزم...الهام جونم قربونت بشم...
تا باشه ایده گرفتن از همدیگه واسه عشقمون...
بقیه رو خصوصی واست می نویسم

سلام خانوم خونه......خوبی عزیزم......آره عزیزم....خوب از هم ایده بگیریم...ان شاالله باهم میرم کربلا .....وای من خیلی ذوق دارم عزیزم.......

دل آرام یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 12:12 http://mrs-delaram.blogsky.com/

سلام خانم
همسرت بهتره روحیه اش؟
خودت خوبی؟ اعضای باغ وحش چه طورن؟ بچه دار نشدن؟

سلام ...عزیزم خوبی؟؟؟؟؟بد نیست بهتر......منو اعضای باغ وحشم خوبیم...دیشب بارون میومد همه اشون ترسیده بودن.....
نه بچه دار نشدن.....مرغ عشقام فعلن باهم میجنگن نمیدونم چرا.......

پونه شنبه 9 آبان 1394 ساعت 23:13 http://www.palviz-poone64.blog.ir

الهییییی به امیذ حق جوابش عالیه عزی. دلم

سلام ممنونم عزیزم......

آخی... آبجی انشالله که چیزی نیست و همونطوری که همسرت میگن این کسالت فقط از رو خستگی باشه..
نگران نباش گلم اینا عوارض بیهوشیه..
ایشالله که جواب ازمایش خیلی عالی باشه و خیالتونو راحت کنه.. زندگیتون سراسر تندرستی :)

سلام عزیزم ...ممنونم گلم.....آره فکر کنم مال اون باشه.....ممنونم از دعای قشنگت.....فدای چشات...

خواهر خیلی چیز ِ خوبیه..منم دوتا دارم ولی با ابجی دومیم راحت ترم ، بیشتر به هم نزدیکیم.
خدا عزیزانتو برات حفظ کنه الی جون :-*

سلام....آره منم با خواهردومیم صمیمیترم.....الان نی نی دار شده....هرکاری داره من براش انجام میدم.....ممنونم عشقم...خدا عزیزان تو رو هم حفظ کنه برات گلم.....

خجالتم نده دیع ا ِلی کاری نکردم که [خجالت] ی ِ پیراشکی پختم فقط [خجالت] اره شبیه کوکو سیب زمینیه فقط بزرگ تر و چرب و چیلی تر [نیشخند]
کوکو رو گذاشتی؟ نوش ِ جوووووووووون...
میگم که برا اولین بااااااار [خنده] بخدا از دانشگاه رسیده بودم حسش نبود برم لباس بپوشم ، نونوایی هم به خونمون وصله ، واسه همین صرف نمیکرد !
اوه اوه چ همسرـی داری تووووووو...[نیشخند] من که اگه پسر بودم در اون شرایط با شلوارک و زیرپوش میرفتم بیرون :)))))

خخخخ عزیزمی.....ولی من حسابی حوسم شد دیشب رفتم برای آقای همسر درست کردم..اما نه پیراشکی...کوکو سیب زمینی.....چون پیراشکی بلد نیستم.....عشقم.....
خخخخ چادر گل گلی......یه عکس از خودت با چادر گل گلیت مینداختی میفرستادی برا عشقت.....فکر کنم منصرف میشد....خخخخخ(عزیزم شوخی میکنم)
آره همسری من حساس میگ با لباس تو خونه ای برو میگه زشت یه موقعه همسایه بیرون باشه ببینه...کلن آدم حساسی...گاهی میگم تو چه همتی داری...خخخخخ الهی فداش بشم دلم براش تنگ شد.....

سلام سلام الی بانوی عزیزم
اره اون چند روز حسابی حس ِ آپ کردنم اومد خخخخ
آخه تعریفیه آقامون چیکا کنم
امروز به محض ِ اینکه رفتم دانشگاه بچه ها میگفتن عکس ِ علی با اون لباس َ رو بده ببینیم منم طاقچه بالا میزاشتم میگفتم چشمش میزنین خخخخخخ

+ فدای ِ تو گلم ، میدونم بی معرفت نیستی... تو خواهر ِ مهربون ِ خودمی

سلامممممممممم عزیزم...دخترکم.....خوبی خانومی من.....
الهی که خدا آقاتونو سالیان سال برات نگه داره...الهی که همیشه لبتون خندون...دلتون شاد باشه....الهی که زودتر خبر عروسیتونو بهم بدی....بگی الی جونم برای همیشه شدیم مال هم...منم جیغ بزنم بگم آخ جون عروس خانومو عشق......

مریم شنبه 9 آبان 1394 ساعت 19:11 http://eshghemvam.blogfa.com

اجی جون مشکلاتت حل بشه الهی
قالبمو بیا ببین خوبه؟

سلام مریم گلی...خوبی خانومی.....
چشم الان میام عزیزم......

دختر روانی شنبه 9 آبان 1394 ساعت 17:36 http://princes222.mihanblog.com/

سلام عزیزم خوبی؟قربونت برم..وای فکر کنم منو ول کنن در آینده خونمون و باغ وحش کنم.از هر نوع حیوون.خخخخخخ

چی خوبه؟راستی هوا چطوره؟اینجا باورن شدید

می بوسمت عزیزدلم

سلام....خوبی عزیزم...خوب چه اشکال داره آدم یه خونه حیاطدار داشته باشه از حیونام بتونه مراقبت کنه...منکه عشق اینجور کارام...انگار جون میگیرم حیون میبینم......آره اینجا هم بارونی حسابی تازه گفتن احتمال سیل هم هست.....

دختر روانی شنبه 9 آبان 1394 ساعت 13:33 http://princes222.mihanblog.com/

سلااااااااااام به خواهری گلم...خوبی عزیزم؟ایشالا مشکل حل شه و هیچی نیست یه استرس طبیعیه تو کنارش باش..

مامانم اونجا زادگاهشون بوده ولی دیگه خیلی وقته کاشان نمیرن...

قربونت برم..ایشالااااااااا مرسی بخاطر دعات

حتما اصلا تو ساق دوش من.خخخخخ

قربونت برم

سلام عزیزم خوبی گلم....خدا مادرتو برات نگه دار.....خواهش میکنم عزیزم..آره حتما میام ساغدوشت میشم عزیزم....هرچه زودتربه هم برسین گلم

دفتر خاطرات من شنبه 9 آبان 1394 ساعت 11:30 http://roozhayman.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی
عزیزم انشاالله که عملش خوبه تگران نباشین
این کسل بودنش هم بخاطر همین خوب هنوز چیزی نگذشته
استرس هم بخاطر همینه سعی کن ارومش کنی خوب میشه
عزیزم

سلام خانومی خوبی گلم.....آره میدونم...گلم....چشم....چه خبرا بابات بهتر شد؟؟؟؟مامانت چشاشو عمل کرد بهتر؟؟؟مشکلی نداره؟؟؟؟راستی طرف شما هم کلی بارون اومده؟؟؟؟سیل نیومده؟؟؟؟

دفتر خاطرات من شنبه 9 آبان 1394 ساعت 11:27 http://roozhayman.blogsky.com

من اولم

تو اصلا تکی

خانوم خونه شنبه 9 آبان 1394 ساعت 11:20 http://www.ganje-man.mihanblog.com

الهی...یادم از وزوجک نبودا...باز فکرم مشغول شد شدید
ان شالله جور بشه بقیش حل میشه یه جوری...
یادم باشه به اقای خونه این هفته که اومد بگم....

حالا وروجک رو بزار پیش یکی ....منم همین کارو میکنم گلم......آره حتما بهش بگو منم امشب به آقای همسر میگم.....

خانوم خونه شنبه 9 آبان 1394 ساعت 11:12 http://www.ganje-man.mihanblog.com

الی ان شالله که همسریت چیزیش نیست...
و جواب سونو هم خوب میشه ...امیدت به خدا باشه عزیزم...
هیچی نیست خیالت راحته راحت

ممنونم عزیزم.....خدا کنه...آقای همسر بیشتر نگران تا من....آخه موضوع خواستس نیست...
خدا بزرگ.....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.