خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

بیشتر حواسمون باشه........

چندوقت پیش  با آبجی بزرگ رفتیم بازار سنتی دیارمون خرید.....

از قدیم رسم که محرم دسته های عزاداری میان تو بازار جم میشن و برای امام حسین(ع) عزاداری میکنن....

از اونجایی که دیار ما یه شهر باستانی....توریست زیاد داره...با آبجی بزرگ داشتیم تو بازار چرخ میزدیم که نگاهم خورد به چندتا  توریست  روسی که وایساده بودن  و دسته های عزاداری  رونگاه میکردن.....خیلی برام جالب بود تو اون گروه خانومی بودکه  حجابش خیلی از خانومای ایرانی بهتر بود...نه آرایشی.....نه لباس نامناسبی و نه ادا و اتفارهای بیجا..... 

اون خانم توریست به همراه گروهشون وایساده بودن و دسته های عزاداری رو نگاه میکردن و لیدر گروه هم براشون توضیحاتی میداد....

یهدفعه دیدم دسته عزاداری که بهمون نزدیک میشد اون خانم به احترام  عزاداران  شال سرشو کشید جلو موهاشو داد تو....اونموقعه یه حالی شدم...اشک تو چشمام جم شد....با خودم گفتم این خانم خیلی از ما بهتر......

تو بازار خانومهایی رو میدیدم که خیلی خیلی بدحجاب بودن و اصلا توجهی هم به دسته های عزاداری نداشتن.....به خواهرم گفتم دیگه کسی حتی حرمت این ماه رو نگه نمیداره....حداقل نمیکنن به حرمت این ماه عزیز یه کمی  ساده تر از خونه بیان بیرون.....

واقعا ما داریم به کجا میرسیم....

مگه ما ملت مسلمون نیستیم....

چرا با این کارامون دل امام زمونمونو میشکنیم......



نظرات 4 + ارسال نظر
vahid چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 10:09 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و عرض ادب
کلا وقتی توی اصفهان هم نگاه میکنی توریستا از ماها خیلی بهتر بیرون میان.یه چیز جالبی دیدم.فرانسه بزرگترین تولید کننده مواد آرایشیه این در حالیه که خودش جز کمترین مصرف کننده هاس و کشور ما جزء پر مصرف ترینه!!
خدا همه را از جمله من محمودیان را به راه راست هدایت کنه.

سلام...
بله همینجوره که میفرمایئد و این باعث تاسف.. تازگیا هم که مد شده آقایونم از لوازم آرایش استفاده میکنن.......خدا همونو به راه راست هدایت کنه...
ممنونم از حضورتون.....

دل آرام سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 14:49 http://mrs-delaram.blogsky.com/

نه. چون شوهرت شبیه کاشانی هاست. از رفتارت و جوجه دوستی ات و این بازار و اوصافش فهمیدم. چون من کاشانی ام و تهران زندگی می کنم. فرق همشهری های خودمو با بقیه شهرا متوجه میشم!
اگه وبلاگمو خونده باشی از عزاداری شون نوشتم

سلام عزیزم.....وای چه خوب یه همشهری پیدا کردم....آخی عزیزم.....خانومی......چه ذوقی کردم...من .....البته شوهرم کاشانی نیست من کاشانی هستم.....ما الان قم زندگی میکنیم....ولی برای تعطیلات و مراسمات همیشه کاشانم عزیزم......

خانوم خونه سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 13:14 http://www.ganje-man.mihanblog.com

ای خواهر جان...ملت ما اصلا توجه نمی کنن تازه اگه چیزی بهشون بگی چشم ابرو نازک میکنن و امل خطابت میکنن...
من دور و برم خیلی این چیزا دیدم...
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه عزیزم...

آره واقعا.......منم جرات ندارم برم امر به معروف بکنم.....واقعا میترسم...وحشی هستن به آدم میپرن

دل آرام سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 12:43 http://mrs-delaram.blogsky.com/

کاشانی هستی؟

آره از کجا فهمیدی؟؟؟؟؟؟چون گفتم آثار باستانی داره؟؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.