خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

سالگرد عروسیمون

امروز دومین  سالگرد عروسیمون.....دوسال از زمانی که با آقای همسر رفتیم زیر یه سقف میگذره.....یادش بخیر تقریبا همه ی مهمونامون از راه دور اومده بودن...آخه هم من هم آقای همسر تو این شهربه جزء چندتا دوست وآشنا کسی رو نداریم....از همه ی فامیل دور افتادیم....آقای همسرصبح منو برد سالن آرایشگاه.....ظهرکه شد...صدبار به آقای همسر زنگ زدم که آی من گوشنمه ..... آی گوشنمه.....مسئول آرایشگاه بهم گفت که چه عروس ریلکسی بیشتر عروسها که میان اینجا انقدر استرس دارن که حتی حرفم نمیتونن بزن چه برسه به اینکه غذا بخورن...خخخخخ بهش گفتم که خوب یعنی الان میخوام عروس بشم باید هیچی نخورم....منکه طاقت نمیارم....خلاصه وقتی آقای همسر برامون غذاآورد بهم گفت الی همه فهمیدن تو شیکموهستی خخخخخ.......غروب قرار بود که آقای همسر ساعت5 بیاد دنبالم برای آتلیه...اما کار آرایشگاهش طول کشید...بلخره ساعت 6 ونیم اومد دنبالم....بهش گفتم برعکس شده من عروسم به جای اینکه من کارم طول بکشه و دیربکنم...تو دیرکردی....آقای همسر بهم گفتم الی دست رو دلم نزار این آرایشگر پدرمو درآورد انقدر کند کار میکرد کلی از دستش شاکی شدم...بهش گفتم اشکال نداره عزیزم حالا که اومدی.... زود برو اتلیه که دیرمون شد....وقتی رسیدیم اتلیه کلی مسئولش از دستمون شاکی بود که چرا دیرکرده بودیم.....تازه  از عصبانیت موقعه عکس گرفتن اومد مدل تور روی سرمو درست کنه که گرفت اونو کندانقدر از دستش شاکی شدم که نگو...آخرسرخانوم آرایشگردوباره مجبور شدبرای درست کردن تور سرم  بیاد آتلیه.......

شب عروسیمون آقا همسر انقدر رقصید  که نگو...بهش میگفتم عزیزم هنرهاتو داری رو میکنیا....خخخخخخ میگفت الی به خدا باورم نمیشه برای همیشه اومدی پیش خود خود خودم.....دیگه از ایم بلاتکلیفی دراومدم.....بهش گفتم آره عزیزم منم هنوز باورم نمیشه که هم چی به خیر و خوبی  برگزار شدو ما دوتا برای همیشه به هم رسیدیم.....

یادش بخیر یکی از بهترین سفرهای عمرم...ماه عسلمون بود که روز بعد از پاتختیم رفتیم شیراز....واقعا عالی بود.....با اینکه هیچ برنامه ریزی برای این سفراز قبل نداشتیم اما همه چی عالی بود...

عشقم ازت ممنونم که با بودن درکنارم بهترین و شیرینترین لحظه هارو برام میسازی.....من همیشه از خداوند ممنونم به خاطر داشتن تو.....

خدا جونم مواظب عشقم باش.....


نظرات 14 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 15:36 http://sarneveshtehman.blogfa.com

سالگرد عروسیتون مبارک باشه
ایشالا خوشبخت و سلامت باشید... م

سلام عزیزم...ممنونم سالگرد عروسی شما هم مبارک گلم....تقریبا نزدیک به هم بود......خانوم گلی

ربولی حسن کور دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 23:17

سلام
امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشید

سلام ممنونم متشکر....

خانوم خونه دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 12:42 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام الهام عزیزم...وقتی اومده بودم واسه منو هنوز تایید نکرده بودی
قربونت بشم...
اول بگو پری خانومت چند سالشه؟
اگه کوچیک باشه یاد میگیره ها...اگه بزرگ باشه از وقت یاد گرفتنش گذشته و یاد نمیگیره عزیزم...
من از یه ماهگی وروجکو خرید واسم...منم کادوی همسری بود
آخه هر چی سنشون بره بالا یادگیریشون خــیلی کمتر می شه الهام جونم...
راستی بزنگ به همسری بگو از پشت گوشی ببوست تا وقتی بیاد خونه

سلام خانوم خونه...خوفییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟
عزیزم پری خانوم هنوز زیر یکسال داره جوجو بود خرید برام آقای همسر....الان 8 ماهش باید باشه......خخخخخ یه کارایی که نمیکنه رقص بال میاد...بالاشو باز میکنه از این طرف چوب میره اونطرف چوب انقده بامزه این کارو انجام میده که میخوام بگیرمش بخورمش...خخخخخ
دارم باهاش تمیرین میکنم تا یاد بگیره...دیروز جاشو عوض کردم باهام قهر بود نمیخوند.....
ممنونم از راهنمایت

خانوم خونه دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 11:10 http://www.ganje-man.mihanblog.com

الی پس کامنت من کو؟
من دیروز تا آپ کردی کامنت گذاشتم . تبریک گفتم

سلام عزیزم.....خوب الان ثبتش کردم ...بزار برم یه نگاه بندازم...ببخشید تو رو خدا....

دفتر خاطرات من دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 08:21 http://roozhayman.blogsky.com

خوووووووووووووووووووب اینجا الان عروسی تمومه داریم میریم عروس کشون

قیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییژ حرکات نمایشی در میاریم






الان رسیدیم خونه عروس خانوم
یه چند تا قر بدیم بریم


قرامونم دادیم
دیگه بقیه ماجرا عروس داماد تنها
بقیه بوووووووووووووووووووووووووووووووووق

خخخخخخ
ممنونم عزیزم کلی اول صبحب خندیدم.......اون تیکه آخر رو خوب اومدی.....راستی یه بار حتما باید قردادنتو ببینم.....خخخخخ آخه برای من خیلی قر دادی....

دفتر خاطرات من دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 08:13 http://roozhayman.blogsky.com

عزیزم مبارکتون باشه انشاالله به پای خوشبخت بشین
دلتون شاد باشه لبخندون عشقولانتون هم پایداااااااار
اینم هدیه من یکی انور یکی هم اونور

اجازه هم هست اقای همسر هم یکی اینور یکی اونور
الفرار الی غیرتی شد

خخخخخ عزیزم آقای همسر در اختیار شما...چرا یکی چندتا اینور چندتا اونور...خخخخ ممنونم عزیزم امیدوارم شما هم شادو خندون باشی در کنار عشقت.....

دفتر خاطرات من دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 08:04 http://roozhayman.blogsky.com

حامد پهلانه
دختر بندری تو سرت کن روسریتو
با اون چشای نازت دلم را میبری تو
رو بند بنداز رو صورتت صورتت را نبینن گل مونی تو
میترسم گل منو بچینن
فردا به مادرم میگم سی تو طلا بیاره دل واپسم نکنی یبار
سرت بلا بیاره......
هااااااا ماشاالله اقا دامادو

خخخخخ تو هم بدتر من خیلی شیطونی کاش زودتر باهات آشنا شده بودم عروسیم دعوتت میکردم یه صفایی به عروسیم میدادی حیف شد عزیزم....ممنونم بابت کامنتای قشنگت...جبران کنم واست.....

دفتر خاطرات من دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 07:59 http://roozhayman.blogsky.com

انحکت و زوجت موکلته الی خانوم مع الشرایط المعلومه
الی الصداق المعلوم
دوشیزه الی خانوم بنده وکیلم شما رو به غقد دایم و همیشگی اقا داماد اقای همسر در بیارم
بلهههههههههه

ببخشید عروس خانوم ذوقو هست بار اول جواب داد

خخخخخخ راست گفتیا تو از کجا میدونستی بار اول جواب دادم آخه میترسید آقای همسر پشیمون بشه همون اول بله رو گفتم...خخخخخ

دفتر خاطرات من دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 07:56 http://roozhayman.blogsky.com

کللللللللللللل
کلللللللللللللل
کللللللللللللل

عروسیه خانوم شکمویه

خخخخخخ آره واقعا من خیلی شیکمو دیشب ساعت 11و نیم گوشنم شد آقای همسر رو مجبور کردم بریم بیرون غذا بخوریم خخخخخخ

دختر روانی یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 18:44 http://princes222.mihanblog.com/



سلام عزیزم

خوبی گلم؟؟

ا ِی جآن
چ ِ روز ِ قشنگی بوده برا دوتآتـــون ، خدا ر ُ شکر که واسه همیشه همو دارین الــی جونم ، عروس ِ شکموی ِ آقاتــو

آره گلم بهترین روز عمرم بود.....کلی خاطره ازش دارم...خخخخخخ آره من خیلی شیکمو هستم همه دیگه اینو فهمیدن.....

MANANDE MAH یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 16:29 http://manandemah.blogsky.com/

سلام عزیزم
ایشالا همیشه خوشبخت و موفق باشییید .

سلام ممنونم از حضورتون......متشکرم

دختر روانی یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 12:12 http://princes222.mihanblog.com/

سلام عزیز دلم دومین سالگرد عروسیت مبارک

ایشالا سال های سال کنار هم بمونید..

واقعا روز عروسی استرس داره آدم..مخصوصا وقتی

استرس داری همه کارا بر عکس میشه

قربونت

سلام عزیزم ....ممنونم گلم...اما من اصلا استرس نداشتم خونسرد بودم خیلی......تازه همه حرص میخوردن از خونسردی من...خخخخخخخ

خانوم خونه یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 11:00 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام عزیزدلم.... مبارک باشه خانومی....ان شالله همیشه شاد و خوشبخت باشین...
عزیزمی...آخی پری خانوم
از همون اول....وقتی توو مرز خودش بود بهش گردو میدادیم...
وقتی از مرزش میرفت بیرون دعواش میکردیم و میزاشتیمش توو قفس درو می بستیم...این کارو خیلی تکرار کردیم تا قشنگ فهمید نباید خارج از مرزش بره و دعواش میکنیم...
ااااا تو هم میبریش منم میبرمش با خودمآخه کلی بهم وابستس....اصفهان رفته بودیم برده بودیمش توو ماشین انقد غر زد تا اومد رو دستم نشست
خونه مامی هم بخوام از صبح تا غروب برم میبرمش آخه تنها باشه ناراحت میشه وروجکم

سلام ممنونم گلم.....تو هم درکنار آقای خونه خوشبخت بشی گلم......بهترین ها رو برات آرزو دارم.....
آره پری خانومم کاکلی ....انقدر دوسش دارم که نگو هدیه آقای همسر....
یعنی اینجوری یاد میگیره؟؟؟؟؟آخه پری خانوم خیلی شیطون ....همه اش همه جا رو کثیف میکنه منم نمیارمش بیرون....
خخخخآره منم با خودم میبرمش کاشان خونه مامانم...تازه اگه منو نبینه باهام قهر میکنه بهم یواش نوک میزنه.....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.