خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

لباس نی نی

چند روز پیش با آقای همسر رفتیم بیرون یه چرخی بزنیم...از جلو یه لباس فروشی رد شدیم....یهوی آقای همسر گفت الی بیا بریم تو...باهم رفتیم تو...من رفتم سراغ لباسهای تو خونه ای....یه دفعه دیدیم آقای هسر با ذوق به طرفم اومد گفت الی بیا اینجا اینا رو ببین....ببین این چقدر بامزه اس....این چقدر کوچولو...این چقدر خوشگله...

خیلی تعجب کردم...گفتم....اینا که همه اش لباس بچه اس فعلا به درد ما نمیخوره که...گفت باشه حالا بیا نگاه کنیم .....

رفت سراغ یه ست پنج تیکه پسرونه گفت الی بیا اینو بخریم....گفتم جدی میگی؟؟گفت آره دیگه.....بچه من پسر من میدونم...بهش لبخند زدم گفتم باشه خیلی قشنگ بخریمش....لباس رو گرفت تو دستش و بازم رفت سراغ یکی دیگه ...گفت الی اینم قشنگ بیا اینم ببین....گفتم اره اینم خیلی قشنگ ..این هم به دختر میخوره هم به پسر....

گفت اما بچه من پسر.....

از اینکه میدیدم اقای همسر انقدر ذوق کرده بود خیلی خوشحال شدم....خدایا شکرت به خاطر داشتنش

نظرات 8 + ارسال نظر
دختر روانی شنبه 11 مهر 1394 ساعت 18:49 http://princes222.mihanblog.com/

این پست و دیدم یاد خودم افتادم من به اقامون میگم من 6 قلو میخوام.خخخخخ اون مثل من دوست نداره

سلام عزیزم...خوش اومدی.....6قلو کجای شیکمت میخوای جاشون بدی....خخخخ از عهده یکیشم برنمیاد آدم چه برسه به شیش تاشون...خخخخ ان شاااله به آرزوت برسی گلم

دفترخاطرات من سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 18:05 http://roozhayman.blogsky.com

انشالا که خدا به همین زودی زود یه نی نی خوشگل بهتون بده
الی باورت میشه منم ذوق کردم
چه حس خوبی داشت همسریت دوس داره بابا بشه.

ممنونم عزیزم...خدا کنه...منم نی نی دوس دارم...اما باید صبر کنیم...هرچی خدا بخواد خمون میشه.....همسرم دوست داره اما ترسم داره....میترسه از بابا شدن....

MANANDE MAH سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 14:50 http://manandemah.blogsky.com/

سلام
بچه خیلی خوبه مخصوصا دخترش
خوشبخت باشید و عشقتون پایدار.

سلام عزیزم خوش اومدی....آره نی نی خوب اما به موقعه اش...البته هرچی خدا بخواد همون میشه....

ربولی حسن کور دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 15:57

سلام
مبارکه
اسم پسرتونو چی میگذارین؟

سلام. خوب هستین؟؟؟؟ ممنونم از حضورتون آقای همسر میگه اگه چند سال دیگه بچه دار شدم اسم بابای خدا بیامرزمو میزارم روش محمد حسین....

ا ِی جآن...
آقاتون پسر دوس دارن؟ عاقای ِ منم پسر دوس داری
البته عاشق ِ دختر بچه هاس..ولی از علاقه شدیدش به دختر میگه دختر نمیخوام..
باورت میشه حرف ِ دختر میشه ، حرص میخوره واسه این که باید دخترشو بده دست ِ غریبه؟ :)

+ انشالله هرچی از خدا میخواین بهتون بده ♥
سونو گرافـی شیش مآهگیت ایشالا

سلام عزیزم.... آقاتون یعنی به داماد حسادت میکنه؟؟؟؟ خوب چه فرقی داره هم پسر هم دختر ازدواج میکنند.... اما من دختر دوست دارم میخوام همدمم باشه.... ممنونم از حضورت عزیزم

خانوم خونه دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 14:39 http://www.ganje-man.mihanblog.com

آخی... آقای همسر میخواست بهت بگه ذلش بچه میخواد....لباسای نی نی ها خیلی نازن منم خیلی دوس دارم

سلام... عزیزم من بچه میخوام آقای همسر میگه الان زود... نمیدونم شایدم دلش بخواد باید برم نظرشو بپرسم.... اما فکر نکنم الان راضی بشه

برادر علی دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 14:07 http://ghooyesabokbar.blog.ir

مثال همسر شما، مثال کسی است که پول دارد و حساب باز نمی‌کند و توقع برنده‌شدن در قرعه کشی را دارد. خب عزیزم یه حرکتی، یه پلوتیکی چیزی! خودش روزیش رو میاره ها!!!!!
از من گفتن بود.

سلام برادر علی... میخوای شمارشو بدم شما نصیحتش کنید منکه نتونستم قانعش بکنم..... کاری به مخارجش نداره میگه زود... هنوز اول زندگی هستیم...میگه هروقت احساس کردم ازش بر میام اونوقت...

vahid دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 13:03 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام



دعا نوشت :

اینشالله که به پای هم پیر بشین
دلتون زنده به عشق حضرت حق

سلام... ممنونم بابت دعا نوشتتون خیلی به دلم نشست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.