خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

سالگرد ازدواجمون

این روزها برای منو آقای همسر حال و هوای خاصی داره.....درست دوسال پیش  همچین روزایی در حال تدارک مراسم عروسیمون بودیم....بیشتر از همه آماده شدن خونمون وقت برد....چقدرمرور خاطرات اون زمان برام شیرین.....آقای همسر ادعا میکرد که رنگ کاری خونه رو میتونه خودش انجام بده...میگفت تو زمان خدمت سربازی از دوستش یاد گرفته...این شد که من با هزار استرس قبول کردم که خودش خونمونو رنگ کنه......و چقدر هم خوب این کارو انجام داد...بگذریم که کلی کثیف کاری کرد و چند دست از لباساشو نابود کرد......

یادش بخیر هر روز که از سرکار میومد دوتایی میرفتیم بیرون خرید....من دوست داشتم تو خرید جهیزیه ام سلیقه آقای همسرم هم باشه....... واین شیرین ترین کا رممکن برای هردوتاییمون بود.....حتی تو خرید کوچکترین چیز هم از آقای همسر نظرشو میخواستم......ومن میتونم بگم که برای تک تک وسایل خونمون  یه خاطره داریم..........گاهی وقتی که آقای همسر نگاهش به یکی  از وسایل خونمون میخوره بهم میگه الی یادت  موقعه خریدش چقدر خندیدیم....منم بهش لبخند میزنمو میگم اره ببین من چه زن خوبی برات هستم....چقدر خاطره شیرین داریم....اونم میگه بله عزیزم...تو خانوم شیطون منی.....

همیشه از خدا میخوام که بهم توانی بده که تو زندگی بتونم برای آقای همسر بهترین باشم...میخوام تک تک لحظات زندگیمون برامون بشه یه خاطره که بعدها از مرورش لذت ببریم....

خدایا شکرت به خاطره داشتن این همه خوبی....

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 10:41

خخخخخخخخ
گناه داره
بزار بیاد پیشت بعد براش ناز کن عسیس

سلام مریم جونم.....خوفی....تو این جور موارد نباید به آقایون رحم کرد....خخخخخخ این ترفند ما خانوماس.....

ا ِی جآن... خوشبختیتون همیشگی بآنو
ایشالا خدآ برا هَم حفظتـون کنه :)
قطعآ کـهـ تو برآی ِ همسرت بهترینی ^_^

سلام خانوم آقای مهندس...ممنونم گلم.......ان شااله تو هم در کنا رآقای مهندس خوشبخت بشی....
بله عزیزم من همیشه بهترینم...خخخخخ

مریم یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 16:18

سالگرد ازدواجتون مبارک خانومی

تو بلاگفام اپم

سلام ممنونم عزیزم.....چشم سرمیزنم گلم.....

خانوم خونه یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 14:02 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام الهام عزیزم...خوبی خانومی؟
پیشاپیش سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم
آره خدایی خرید جهیزیه نظر هر دو باشه خیلی بهتره...
من و آقای خونه هم واسه همه چی با هم رفتیم مثه شماها
خدا واسه هم نگهتون داره عزیزدلم

سلام عزیزم... خیلی ممنون عزیزم... پس درک میکنی چه کیفی میده اینجوری خرید کردن

علی یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 13:32 http://www.ghooyesabokbar.blogfa.com

سلام.
تبریک خالصانه. همین

ممنونم
همین.....

دفتر خاطرات من یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 11:50 http://roozhayman.blogsky.com



پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم

و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم

اینم برا عروس خانوم
اجازه یه کللل بکشم؟


اخ جووووووووووووون اجازه داد
کللللللللللللللللللللللللللللللللل
کلللللللللللللللللللللللللللللللللللل
حالا یه قر هم بدم برم

ممنونم عزیزم تو لطف داری.... قربون کلللللل کشیدنت......پس کو ما که ندیدیم برقصی....خخخخ
تو هم خوشبخت بشی عزیزمی

دفتر خاطرات من یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 11:46 http://roozhayman.blogsky.com

سلام عزیزم
سالگرد ازدواجتون مبارک
ایشالا که سالیان سالا در کنار هم شاد باشید
دلتون شاد باشه لبتون خندون قلبتون مملو از عشق همدیگه

سلام عزیز دلم...ممنونم گلم...چقدر خوشحالم کردی تو اولین نفری هستی که بهم تبریک میگی...تو هم خوشبخت بشی....

هیکی یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 11:24 http://picky-hicky.blogsky.com

چقدر خوب که من یه وبلاگ دونفره ی دیگه پیدا کردم :)
عزییزم چقدر خوب و قشنگن این خاطره ها ^__^
منم میخوام موقع جهیزیه خریدن، تمامش رو دوتایی بخریم و با سلیقه ی هردومون باشه.
همیییشه عاشق بمونین :)

سلام عزیزم خوش اومدی...منم از بلاگهای دونفره خوشم میاد...خوش بخت باشی....ممنونم از حضورت ......شما هم همیشه عاشق باشی

vahid یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 10:46 http://vahidmahmoodiyan.blogsky.com

سلام و عرض ادب
همیشه سایه حضرت حق بر زندگیتان باشد.
زندگیتان شیرین و قلبتان مملو از عشق خدا

سلام ممنون بابت دعای قشنگتون....ان شاااله دست خدا بالا سر تموم زندگیا باشه مخصوصا جونا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.