خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

پیش به سوی دیار

پنج شنبه همراه آقای همسر رفتیم دیارمون دیدن پدر مادرم....همسری انقدر به پدر مادرم علاقه داره که بیشتر از من ذوق زده بود.....بیشتر وقتا آخر هفته ها که میشه میگه پیش به سوی خونه بابات....بهش میگم انگار تو بیشتر از من منتظر اخر هفته ها هستی....میخنده وبدش میگه مگه بد دو روز مهمونیم اونجا ......بهش میگم نه والا تو صاحب خونه هستی ...وباز هم از ته دلش میخنده....الهی من فدای اون خنده هات بشم عزیزم...وقتی اینجوری از ته دل خوشحالی انگار منم جون میگیرم با خنده هات....چند وقت بود اینجوری سرحال ندیده بودمت همش اینجوری بودی

تا برسیم  خونمون تو راه کلی خوش گذروندیم ....انگار جفتمون به این روحیه نیاز داشتیم...این اواخر خیلی بهمون سخت گذشت....آقای همسر یه آهنگ  شاد گذاشته بود وهمراهش میخوند منم  هی تند تند دست میزدمو حرکات موزون  از خودم در میاوردم....بهم میگفت الی دیونه شدی.....الی  نکن  از بیرون پیدا هستی.... الی زشت مردم میبیننت میگن این دختر خل وچل شده ... شیشه ماشین دادم بالا گفتم حالا پیدا نیستم چون دودی پیدا نمیشه و دوباره شروع کردم......

خلاصه کلی خندیدیم.....

مامان اینا رو چند هفته بود ندیده بودم آخه رفته بودن مسافرت به قول آقای همسر مارو ...ولا ویلون کرده بودن....وقتی دیدمشون کلی  احساس دل تنگی کردم...آقای  همسرم که قیا فه اش دیدنی بود کلی ذوق داشت ...انگار از یه جا آزادش کردن و رسیده به اینجا....

تازه کلی هم سوغاتی خوردیم....آخر هفته خوبی بود....

خدا جونم مچکرم ازت.....به خاطر تموم چیزایی که بهم دادی....مخصوصا همسریم.....





نظرات 3 + ارسال نظر
ربولی حسن کور جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 19:01 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خب خداروشکر که بعد از نگرانی که توی پست قبل موج میزد این پست پر از شادی بود
ظاهرا مشکلات حل شده
خدائیش قدرشونو بدونینا خیلی از دامادها با خانواده عیال .... (میدونین که؟!)

نورا پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 22:30 http://man-kaghaz-ghalam.blogfa.com/

سلام الی مهربون من ...
ممنون بابت حضور پر از مهرت گلم
توی چندتا پست قبل گفتی 7 سال از زمان آشناییتون میگذره ..
میشه بیشتر بدونم ؟ ... سنتون ... ازدواجتون ... گفتی با حرف و حدیثه ...
عشقتون پایدار خانومی

maryam.k یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 11:07 http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

سلام عشقم
خداروشکر که خوشگذشته...
همیشه بخاطر داشتن عشق تو زندگیتون خداروشکر کن ...
ایشالا که عشقتون ابدی باشه عسل خانم...
همه مث شما خوش شانس نیستن که پیش عشقشون باشن...
ایشالا همیشه شاد و خندان و سلامت باهم باشید..
به اون ارزوتم برسی خوشگل خانمی

سلام خواهری
مریمی
عزیز دلمی...
ممنونم گلم
امیدوارم تو هم با عشق زندگی کنی و به خواسته دلت برسی عزیزم...
از ته دل دوست دارم....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.