خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

چقدر زمان زود میگذره انگار همین دیروز بود که ازدواج کردیم ...یاد  روزی افتادم که عقد کردیم ...یادت دائم میگفتی الان نیم ساعت که زن خودمی....شد یک ساعت....شد دوساعت....شد سه ساعت.....شد یک روز ....شد یک هفته.....

نمیدونم چرا تا چند وقت  زمان رو  مشخص میکردی....بهم میگفتی عشقم باورم نمیشه که دیگه مال هم هستیم...شدی زن خودم  تا ابد....

الان از اون لحظه چهارسال میگذره....و من هر روز بیشتر از خدا به خاطر داشتن تو تشکر میکنم.....

درست زندگی فراز ونشیب زیاد داره....غم داره غصه داره...اما منو تو میتونیم با کمک هم به همه چیز برسیم.....من عشقمو همراه با پاکی هاش میپرستم....چرا که این پاکی ردی از وجود خداوند....دست خدا همیشه رو سر منو عشقم هست تا ابد.....

خدا جونم دوست دارم....با تموم بدی هام دوست دارم.....مواظب عشقم باش....

نظرات 3 + ارسال نظر
maryam.k چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 13:07 http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

دشمنت شرمنده...ایشالا زود زود د درست بشه عزیزم

این شکلک بوس نگاه به لب هاش بکن انگار پروتوز کرده وقتی نگاش میکنم خندم میگیره یاد یه بنده خدایی میوفتم.....

maryam.k سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 14:59 http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

مرسی عزیزم پس توکل به خدا...
جرا هنو نیومدی تلگرام؟

عزیزم شرمنده اینترنتمون به مشکل برخورده باید همسرجونم وقت کنه بره مخابرات که هنوز نشده بره...منم دارم از دفتر بیمه برات پیام میدم....بازم شرمنده....

maryam.k دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 16:47 http://marabekhaateratnegahdar.blogsky.com

سلام عزیزم...
ایشالا که دست خدا همیشه تو دستاتون باشه آمین...
خوشبخت و تن سلامت و دل شاد باشید آمین....

الهی آمین ممنونم عزیزم شما هم خوشبخت بشین.....
امیدوارم به هرچی که تو زندگی میخوای برسی سخت نیست...توکل که باشه همه چیز خوب پیش میره...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.