خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم
خانومی  آقامونم

خانومی آقامونم

عشق که باشه هم چی خودش جور میشه درست مثل زندگی منو تو..من همه چیز دارم...چون تو رو دارم

نذری


امروز ۲۰ تم ماه رمضون هرسال این موقعه آش نذری داریم....خیلی خوشحال هستم که امسال هم درکنارهم هستیم 

نمیتونم توصیف کنم در کنار تو بودن چقدر برام لذت بخش ....تو اوج مشکلات وقتی درکنار تو هستم انگار هیچ غمی ندارم...

این چهارمین ماه رمضونی که در کنارهم هستیم....

عزیزم میدونم همیشه شادو خوشحال هستی چون منو داری ....

درکنارم که باشی نمیزارم حتی یه لحظه غم به  دلت بشینه....

آخه خدا جونم  بهم یه پاکن داده هروقت غصه تو دلت میشینه من میام اونو محکم پاک میکنم جاش برات یه دنیا عشق میکشم...


خودت خوب میدونی چقدر دوست دارم....


نظرات 1 + ارسال نظر
ربولی حسن کور جمعه 19 تیر 1394 ساعت 18:48 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم همیشه موفق و خوشبخت باشید

سلام....
خیلی ممنونم...
وهمچنین شما درکنار خانواده عزیزتان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.